theasianelvis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg skal oppgradere pcen min på de fleste punkter.. jeg lurer på hva dere synes om dette oppsettet. AMD Athlon 64 3500+ 2,2 ghz MSI K8N Diamond s939 SLI Sapphire Radeon X850XT PE 256MB/ 2x XFX GeForce 6600GT 128MB Corsair TWINX1024-3200C2 DDR- DIMM 1024MB Western Digital Raptor 74GB S-ATA Razer Diamondback Precision Gaming mouse Logitech X -530 Høyttalere Artic Cooling Silentium T1 Lurer litt på om jeg skal ha et kjempe bra skjermkort(X850XT PE) eller to ganske bra (SLI).. Men det er hovedkortet, Harddisken, kabinettet, cpu`en, Minne og skjermkortet jeg lurer mest på om det går ann å oppgradere.. det andre kan jeg klare meg uten hvis jeg må.. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg ville valgt et annet kabinett pga jeg tror ikke (er temmlig sikker på) at den PSUen holder, 350W med det skjermkortet kan bli ustabilt. Jeg ville også valgt et skjermkort framfor to, sist jeg sjekket så var det bare rundt 20 programer/spill som støttet SLI. Du bør også vurdere ram med bedre timings, ifølge corsair kjører den rammen der på CL2.5 på amd platformer, 2-2-2-5-1 er å foretrekke. Vet ikke hvor mye stock kjøler til amd bråker, men du kan jo altids vurdere å bytte den ut. Amd64 3200+ gir mer for pengene hvis du skal overklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå