akristina92 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hei. Her kan du melde deg på HW.no sitt WoW Guild. Skriv: "forum nick" - "WoW nick" EDIT: Silvermoon er serveren det foregår på. LISTE: E-Ton som Jolinar RevX som Revx Endret 6. mars 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 hvilken server gjelder dette? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 <------ Forumnick Main: Nick: Jolinar Rase/klasse: Human Warlock Level: 10 Yrker: Skinning/mining Alt: Nick: Apoffys Rase/klasse: Night Elf Druid Level: 5 Yrker: Arbeidsledig ATM, blir nok herbalism/alchemy Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Kan dere ikke spille på Deathwing a? Lenke til kommentar
RevX Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 <----Forum Nick (slik det skal skrives, sant?) Nick: Revx Rase: Human Klasse: Warlock Lv. 7, snart 8 Yrke: Arbeidsløs Lenke til kommentar
værdama Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) ikk for og være frekk elno men hvorfor i helvete ta de to serverne som er så maks fulle fra før?? hvorfor ikke prøve og ta en mindre populated server? bare sier min mening.. så tråden din som horde som skulle foregå på burning blade du burde ta denna guilden din og ta på en annen server pga at Burning blade og Silvermoon er en av de serverne som er mest befolket, det er greit at de norske skulle møte der men det betyr jo ikke at alle skal gå der forde og ser ikke ut som trådene dine om detta guild greine er så veldig populære heller.. Endret 6. mars 2005 av værdama Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Fordi de begynte å spille der før det ble så fullt, og fordi det er de uoffisielle norske serverne? Lenke til kommentar
RevX Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hm. INGEN fler som har meldt seg på? Rundt 23 svarte jo Silvermoon, så jeg forstår virkelig ikke hva som drøyer slik. Får håpe dette guildet blir noe av, for akkurat nå er jeg litt i tvil om hva som skjer... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Hvorfor krangler folk om server nå? Det var en lang krangletråd(og poll!) om det og flertallet valgte BB/Silvermoon. Og uansett, 300-400 i kø(som jeg forresten aldri har hatt på Silvermoon) er knapt nok nok til å sjekke WoW-forumet her. Endret 6. mars 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ser helst at vi bruker sticky-trådene om dette, så har vi dem øverst. Denne stenges, jeg legger inn relevant informasjon i de enkelte trådene. Det blir ryddigere slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg