Oracel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ble litt overrasket da jeg så resultatet, vet ikke helt hvorfor men dette bildet liker jeg faktisk (er ikke så mange av mine egne bilder jeg har likt så langt ) Lenke til kommentar
TurboDigital Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, det er det som er litt spennende med bilder. Vi kan ikke alltid forklare hvorfor vi liker et bilde. Det gir oss bare en god følelse. Problemet er når man da introduserer det samme bildet for andre mennesker- som gjerne ikke ser verdien med bildet. De har oxo lettere for å finne ting som kunne vært gjort anderledes. Men siden bildet du har tatt var et øyeblikksbilde, som du gjerne ikke hadde planlagt på forhånd, er det jo ikke så lett å endre på ting- viss en ikke "manipulerer" bildet i et bildebehandlingsprogram. Synes bildet var flott jeg! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei! Jo det er forsåvidt et fint bilde, men det er ikke noe ekstraordinært ved det. Vannet (havet?) ble ganske fint. Litt kjedelig med den betongkaia, bildet ville blitt finere med f.eks. en trekai. Men det kan jo ikke du noe for Jo ellers ganske ok. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Bra bilde. Jeg ser to problemer. Fortøyningspålen kom midt i bildet og gir et litt stivt og konstruert inntrykk. Refleksen fra havet ser ut som den kommer foran tauet, noe som ofte er et problem hvis man ikke har veldig dyr optikk. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Fine diagonale linjer, som jeg kanskje ville prøvt å fokusere enda sterkere på ved å skråstille bilde enda mer. Solrefleksen blir for utbrent og dominerende synes jeg - tar for mye oppmerksomhet og 'bråker' i bildeflaten. Synes komposisjonen er, som andre har nevnt, for midtstilt og jeg ville også forsøkt å øke kontrasten en smule. Men et spennende motiv som du har fått en del ut av, og nok kan få enda mer ut av dersom du har muligheten til å gå tilbake og eksperimentere litt. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Greit bilde, men syntes det ødela litt at refleksen fra vannet går "forran" tauet. Vannet ble bra, og jeg er enig i at det kunne blitt bedre med en trebrygge. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Det gav meg skikkelig sommerfeeling! Det gav meg slik en sommerfølelse at jeg beærer det med min post nummer 500 Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 Hehe, kult Mr Jenssen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå