Tantor_ Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 15000?? Hva slags vidunderpc er det du har? Står alt på default i 3dmark og er du sikker på at det ikke er 3dmark2000 du har? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 På den andre systemet er det en 2.4 med gf4 ti 4600 med 512 crucial ram. Alt dette i en vapochill tower. Klokka opp til 3.2 med 1.85 v på cpu. Stabilt som juling! Ulempe: 5 minutter på å kjøle ned maskinen før den starter! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 og det er snakk om 3dmark 2001 Se! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Dersom du har overklokket 2,4GHz'en til 3,2GHz og den andre fremdeles kjører på 2,2GHz tror jeg ganske enkelt du skal være fornøyd! 1 Ghz raskere prosessor har ganske mye å si her... Først og fremst - Dell-maskinen er en god maskin, og jeg tror ikke du ville fått bedre resultater med en maskin fra PS-Data som er likt konfigurert. 1GHz høyere hastighet og et raskere skjermkort gjør ganske så mye på en maskin som dette. Dersom det hakker alt for mye, får du bare jenke på kravene. Å skru ned eller av AntiAliasing (AA), vil gjøre mye. AA er noe av det som GeForce4 er mye raskere på. Uansett hva du mener, er 11000 i 3DMark 2001SE et meget bra resultat, selv om 15000 er bemerkelsesverdig! Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 selvsagt er jeg fornøyd, men at dell ikke får så mye høyt som den egentlig skulle ha klart. Selvsagt kjører dell'en på 2.2. det er en umulig oppgave å klokke opp denne maskinen. Alt er låst! Vel å merke seg fikk jeg tatt alt på fullt, da jeg prøvde gf4 kortet i dell pc'en. Det er grafikk kortet som er flaskehalsen. Jeg har alltid trodd at rdram er raskere enn ddr ram. selvom den andre kjører på crucial. RDram merket er kingston. Burde ikke ram ha mye å si på 3dmark?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå