Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) pluslig åpner internet explorer pluslig 50 vinduer uten at jeg gjøre noe? hva kan være feil?¨ EDIT# Skriveleif Endret 5. mars 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du kan følge en liten guide jeg har laget for fjerning av spyware, jeg pleier å bruke denne dersom jeg har spyware, (som antakeligvis også er ditt problem). Fjerning av spyware: - Last ned Ad-aware SE (Last ned plugin'ene til den også). - Last ned Spybot 1.3 - Search and Destroy - Last ned MS AntiSpyware (Om du har Windows XP) - Last ned Hijackthis - Last ned CWShredder Disse programmene finner du gratis på www.download.com. Før du tar ibruk noen av disse, start opp maskinen i sikkerhetsmodus, slik at du slipper å bli infisert mens du skanner. Før du bruker noen av programmene, så går du på Kjør/Run - skriv msconfig (Under oppstart ser du hva slags programmer som startes hver gang du starter pc-en din, dvs. at du kan rense pc-en din helt for spyware, mens neste gang du starter pc-en din så blir alt installert på nytt) - Fjern uønskede programmer Dette kan også gjøres ved å gå på: Kjør/Run regedit ? HKEY_Local ? Software ? Microsoft ? Windows ? Current version - Run/runonce - Fjern uønskede programmer Deretter kjører du Hijackthis, og fjerner alle mistenkelige programmer og prosesser. Først når dette er gjort kan du kjøre alle programmene, hvilken rekkefølge du gjør det i har ikke noe å si. Sørg for å ha de siste versjonene og oppdateringene av programmene! Når du har gjort dette så kan du evt. ta en virus-scan her. Edit: Anbefaller deg en annen nettleser (firefox/opera) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 takk for hjelpen, skal prøve det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå