unleashed Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Den festemekanismen stoler jeg ikke helt på, spesielt ikke hvis du skal ha den på en athlon xp! Kan risikere å klemme kantene til core osv... Det bør du tenke på, men ellers ser det jo greit ut har tenkt over det! lager meg ei plate som jeg legger over blokka, så benytter jeg meg av hullene på hovedkortet! kommer med bilder og update i mårra! da får jeg vanntanken å pumpa:p Lenke til kommentar
blackice Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Visste du ikke hvor varmeregisteret satt? Ellers ser det iallefall ut som at du har tilgang til utstyret som gjør jobben lett Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Visste du ikke hvor varmeregisteret satt? Ellers ser det iallefall ut som at du har tilgang til utstyret som gjør jobben lett Visste at det var under dashbordet en plass hadde ikke hele dagen, så den raskeste veien inn til registeret var med brekkjern Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg kan ikke spille av filmene. :sad: Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Last ned Quicktime avspilleren! Quicktime.com Høyreklikk flinen og velg åpne i Quicktime :!: Endret 8. mars 2005 av unleashed Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har Quicktime fra før, men jeg prøver igjen. Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hmm etter å ha sett den filmen tenkte jeg: "gøy på landet! gøy på landet! sånt no gjø'kke vi i by'n, nei det gjør vi ikke".. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hmm etter å ha sett den filmen tenkte jeg: "gøy på landet! gøy på landet! sånt no gjø'kke vi i by'n, nei det gjør vi ikke".. Gjør ikke slik på landet heller. Nærmeste vi kommer, var da en i klassen tok slegga og knuse morens bli, som allerede skulle til knakki, men det var EEEENDA lenger ute på landet. Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hmm etter å ha sett den filmen tenkte jeg: "gøy på landet! gøy på landet! sånt no gjø'kke vi i by'n, nei det gjør vi ikke".. Gjør ikke slik på landet heller. Nærmeste vi kommer, var da en i klassen tok slegga og knuse morens bli, som allerede skulle til knakki, men det var EEEENDA lenger ute på landet. Åjoda vi jør slikt på landet hvertfall her i fosen :!: Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 Da er prosjektet ferdig=) selv om det var det for en god stund siden, men har ikke kommet på workloggen her før jeg leste igjennom mine egne innlegg! Så på tide med en siste update =) Vannkjølinga funker 100% og har en idle temp på 36-37 grader, å MAKS load på 41-42 grader Her kommer bilder =) Her ser dere BLOKKA jeg lagde, Vanntanktn kjøpte jeg på Microplex, brukte noen slanger som var beregnet for luft, de skal tåle 12 bar så de vil neppe sprekke Radiatoren ble plukket av en bil og koblinger fra radioator til slange ble laget i kopper=) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 ser utrolig fint ut grattis Lenke til kommentar
sigen Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ser bra ut dette ja, har du noen prosjektplaner fremover? Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 14. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2005 Ikke noe annet en å bare få satt fast radiatoren skikkeli i kabinettet! Men hvem vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå