devils444 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hei Jeg er en gutt på 15 år som skal selge -fjernet- Jeg kjøpte den fra komplet til dataen min, men den dagen jeg motok ------ var var hardisken gåen og jeg bestemte meg for å selge alle andre delene og kjøpe ny pc. --------har jeg ikke bruk for til den nye pc'en, så derfor må jeg få solgt den. DEn er totalt u-brukt og ligger fortsatt i pakken jeg fikk den i, er du intrisert i å kjøpe den kontakt meg på: ------ send helst en melding ... eller add en komentar på topicen Heter erik Bor Utenfor oslo (Vil ikke lege ut mer info) Den som komer med hoyest bud fårn.... Prisen tar vi over mail, sms eller mail (spørs va du syns, under 290 ijallefall ) Den som komer med hoyest bud fårn.... TA kontakt viss du er interisert!!!!! Endret 5. mars 2005 av Afseth Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Visste du at det var forbudt å reklamere på forumet? #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
devils444 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Visste du at det var forbudt å reklamere på forumet? #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. damn....får stenge den Lenke til kommentar
devils444 Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Eller er det noen som flytter det for meg? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 http://bruktmarked.hardware.no/ er rette stedet for slike ting Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kan ikke flyttes, alt salg og kjøp på forumet er forbudt. Prøv bruktmarkedet. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mail spam..... også fikk vi tlf nr. Eg har kun telefon om natta, så da må eg ringe om natta... Du tar vel tlf da? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) ------(mobil) send helst en melding ... eller add en komentar på topicen Heter erik Bor Utenfor oslo (Vil ikke lege ut mer info) Hehe, vil ikke opplyse om hvor du bor, men har lagt ut mobilnummer, sjakktrekk www.gulesider.no sorry for denne totalt unødvendige posten, men dette blir for dumt Endret 5. mars 2005 av Afseth Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) -fjernet navn og info om hva som selges- Endret 5. mars 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Salg og kjøp tar vi i bruktmarkedet... ikke i forumet. Stenges og redigeres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg