Qwark Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Da er jeg klar til å legge inn bestilling på ny pc, men er usikker på om jeg har husket alt og lurer på om det er noe som jeg burde bytte ut i samme prisklasse. Handleliste på Komplett Dette er ikke en spill pc, men en pc til film, musikk, internettsurfing, mail o.l . Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har du mus, tastur osv? Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, tenker på det som er inni kabinettet. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Der har du det du trenger =) Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Må nesten advare deg mot q-tec kabinettet med 350W. Kjøp for all del Aopen kab med 350W eller noe. A64 system liker ikke slike strømforsyinger som f.eks fra qtec! Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Takk for rådet fflex, skal se på det Lenke til kommentar
kasol Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) kjøp deg: Beantech Igloo 2 Miditower, Aluminium (Uten Strømforsyning og en god strømforsyning edit: den kunne du ikke bruke link til ny Fortron Jeg er sikker på at kommer til å føle at dette er vel anvente penger. Endret 5. mars 2005 av kasol Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Satte sammen samme pc'n(Nesten) på psdata, bare på grunn av kabinettet, og kom ut en tanke billigere. synd det er dyrere på Xp en andre nettbutikker. Hovedkortet fra pc data, så rimelig likt ut det som jeg fant på Komplett, så det ser ut til at det er Psdata som får mine penger dene gangen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Regner med pcen ikke skal brukes til spilling, og det er like greit, for det kan den ikke heller med det skjermkortet (CS osv funker sikkert helt greit, men ikke nye spill). Ellers er det vel bare kabbis/strøm som er påklagelig ja. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Vedr. valg av prossesor bør du rev nr. og stepping. CG is a revision of the Athlon 64 core. Part Definition: AP = Rev C0 130nm AR = Rev CG 130nm AX = Rev CG 130nm AW = Rev CG 130nm AS = Rev CG 130nm BI = Rev D0 90nm CG har bedre klokke egneskaper og avvikler mindre varme. Kilde til liste: http://www.thedigerati.us/info/amdcpuchart.html Lenke til kommentar
arokh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 1. Legg i noen kroner på kvalitets kabinett og strømforsyning. 2. Kjøp socket 939, ikke særlig dyrere. Da vil du ha mulighet til å oppgradere litt senere. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 2. Kjøp socket 939, ikke særlig dyrere. Da vil du ha mulighet til å oppgradere litt senere. Mulighet for oppgradering? Se på maskinvarerene. Skal han oppgradere den, så må han kjøpe alt helt nytt skal det holde, spesielt med tanke på strømforsyvningen. Så mener det er bedre å kjøpe 754, som er billigere, for så kjøpe helt ny pakke senere. Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 tag1: Med tanke på bruk av denne pc'n. Hvorfor i all verden skal den overklokkes??? Ellers så har jeg allerede sprengt budsjettet så noe dyrere en dette blir det ikke, tror nok jeg skal får den til å starte uansett... Men takk for alle tips og råd. Mvh Q Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 1. Legg i noen kroner på kvalitets kabinett og strømforsyning.2. Kjøp socket 939, ikke særlig dyrere. Da vil du ha mulighet til å oppgradere litt senere. Til dette system ? basert på xp2800 som kjører 7536 i 3dmark05 ;-) link hit. http://forum.tweak.pl/index.php?showtopic=102134 Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 tag1: Med tanke på bruk av denne pc'n. Hvorfor i all verden skal den overklokkes??? Ellers så har jeg allerede sprengt budsjettet så noe dyrere en dette blir det ikke, tror nok jeg skal får den til å starte uansett... Men takk for alle tips og råd. Mvh Q Det jeg ville fortelle deg, var det potensialet som ligger i prossoren. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien, brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg