TLZ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jokke snakker mot generalisering.... I can't belive it! Lenke til kommentar
kag Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ikke at dette har noe med moter og klesstil å gjøre, og ikke for å kicke på JoachimRs toalettvaner, men så vidt meg forstått er det anatomisk korrekt å stå å pisse. Dette for at man skal få ut all urinen, slik at man slipper eventuelle "etterdrypp". Med andre ord; urinen, på vei fra blæra og ut utgangen, har en gunstigere bane slik at man oppnår best flyt, når man står. Kan vel ikke bli mer OT en dette. Beklager. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Ikke at dette har noe med moter og klesstil å gjøre, og ikke for å kicke på JoachimRs toalettvaner, men så vidt meg forstått er det anatomisk korrekt å stå å pisse. Dette for at man skal få ut all urinen, slik at man slipper eventuelle "etterdrypp". Med andre ord; urinen, på vei fra blæra og ut utgangen, har en gunstigere bane slik at man oppnår best flyt, når man står. Kan vel ikke bli mer OT en dette. Beklager. Nå er det slik at det er akkurat omvendt. Å sitte er faktisk mest gunstig. Endret 5. mars 2005 av Ehrgeiz Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Klespress er og blir utrolig teit. Man bør være seg selv og gå i de klærne en liker, ikke være livredd for at du ikke er "normal". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jokke snakker mot generalisering.... I can't belive it! Veel.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Man trenger ikke være raddis for å synes at klespress er teit. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 nei man gjør ikke det det var ikke det jeg mente heller hvis jeg forstår tråden rett Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ikke at dette har noe med moter og klesstil å gjøre, og ikke for å kicke på JoachimRs toalettvaner, men så vidt meg forstått er det anatomisk korrekt å stå å pisse. Dette for at man skal få ut all urinen, slik at man slipper eventuelle "etterdrypp". Med andre ord; urinen, på vei fra blæra og ut utgangen, har en gunstigere bane slik at man oppnår best flyt, når man står. Kan vel ikke bli mer OT en dette. Beklager. Nå er det slik at det er akkurat omvendt. Å sitte er faktisk mest gunstig. Det nekter jeg faktisk å tro på. Med mindre akkurat det er noe som har evolusjonert seg fram i det siste årtusenet eller noe, har menn stort sett alltid stått og pisset, for hvilke andre muligheter har man hatt? Mannskroppen er designet for å stå og pisse. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 På min skole er det ingen klespress. så jeg finner bare det mest kjedlige jeg finner av klær og bruker dem. eneste om jeg har glemt belte til boksa og "ser ut som en rørlegger", da spør folk om det kansje er på tide med en ny bokse elens. men det skjer ikke så ofte. får eneste endel klespress fra min mor hun mobber meg også litt for klærne jeg bruker. men da pleier jeg bare og mobbe hun litt tilbake og le av hun. så ler vi sammen. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Det er viktigere at man kler klærne man går i enn at merke er "riktig". Men jeg synes det er teit når folk som ikke kler seg ordentlig ser ned på de som faktisk gjør det og sier de bare er slaver av mote. Hvis noen vil kle seg i Armani og Lacoste så er man ikke noe svakere individ. Heller ei omvendt. Edit: På min skole er det ikke noe klespress, alle er stort sett snille mot hverandre og det er intet snakk om klesstil. Går i tiende. Endret 5. mars 2005 av starfish Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Jeg sitter på toalettet. La oss holde oss til topic, om du sitter å pisser har ikke noe med dette og gjøre.. Endret 5. mars 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg er glad for at det ikke se sAnn pA min skole! Neste gang dere skal ha en eller annen form for foredrag kan du jo holde foredrag om gruppepress... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jokke snakker mot generalisering.... I can't belive it! Var vel fordi det var han selv det gikk ut over. Gjetter på at dette skjedde på en skole vest i Oslo? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jokke snakker mot generalisering.... I can't belive it! Var vel fordi det var han selv det gikk ut over. Gjetter på at dette skjedde på en skole vest i Oslo? Det var vel gjerne det, jeg skulle likt å vite hvilken skole men.. Gikk utover oog utover, kanskje å overdrive litt men.. La oss holde oss til topic, om du sitter å pisser har ikke noe med dette og gjøre.. Unnskyld meg her, men jeg drog ikke inn det med toalettet... Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Ikke at dette har noe med moter og klesstil å gjøre, og ikke for å kicke på JoachimRs toalettvaner, men så vidt meg forstått er det anatomisk korrekt å stå å pisse. Dette for at man skal få ut all urinen, slik at man slipper eventuelle "etterdrypp". Med andre ord; urinen, på vei fra blæra og ut utgangen, har en gunstigere bane slik at man oppnår best flyt, når man står. Kan vel ikke bli mer OT en dette. Beklager. Nå er det slik at det er akkurat omvendt. Å sitte er faktisk mest gunstig. Det nekter jeg faktisk å tro på. Med mindre akkurat det er noe som har evolusjonert seg fram i det siste årtusenet eller noe, har menn stort sett alltid stått og pisset, for hvilke andre muligheter har man hatt? Mannskroppen er designet for å stå og pisse. Nå ble jo dette temmelig off-topic, og i tillegg skal jeg ikke påberope meg urolog-kunnskaper. Eneste jeg baserer uttalelsen min på er egentlig dette, men fornuften i meg sier at det ikke spiller noen fryktelig stor rolle hvordan man velger å gjøre sitt fornødne. Ontopic: Klespress trodde jeg var noe de fleste la igjen i sjette klasse. Endret 5. mars 2005 av Ehrgeiz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) - Menn bør sitte og tisse. Selv har jeg aldri opplevd noe klespress. Edit: Knegg. Flere leser db. Endret 5. mars 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Og så? Jeg sitter på toalettet, så fremt jeg er hjemme, og er måtelig interresert i moter. Ghey Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) På skolen min er det faktisk en slags krig mellom forskjellige klesstiler! (bor i tromsø) Den ene "retningen" er punkerene/rockerene. Det som er så merkelig her er at de ikke er som alle andre punkere, men de er en slags type "mote-punkere", ettersom det faktisk finnes ganske mange av dem på skolen. Jeg synes de alle går likens kledd, og de følger punkermoten. Den andre er de som går i "vanlige klær", og som punkerene er skikkelig frekke mot, går selvfølgelig begge veier, men punkerene er nåkk de verste ja. Er faktisk et skikkelig merkelig opplegg, ikke så lett å forklare men, ja, merkelig! Til trådstarte: gå med det du vil gå med, drit i andres klessmak! Man går med det man føler seg vell i! Endret 6. mars 2005 av H.kon Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Ontopic: Klespress trodde jeg var noe de fleste la igjen i sjette klasse. klespress går vel helt opp til 9-10 jeg går i 10'ende edit: glemte et ord Endret 6. mars 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Neste innlegg som handler om hvordan man skal urinere (eller tilsvarende), resulterer i en fin warning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå