Amriden Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg har ikke fulgt så mye med på markedet i det siste og lurer derfor på hvilket Geforce 2 baserte skjermkort som gir meg mest ytelse for pengene.. Jeg er kun ute etter 3D ytelse, da jeg kun skal bruke maskinen dette kortet er på til spill.. Så hva gir meg mest 3D for pengene?? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Det ypperste i ren ytelse er vel Geforce 3 TI500 i geforce serien og Geforce 2 titanium i geforce 2 serien. Ati sin nye 8500 ligger noen få prosent bak TI500 i de fleste spill bortsett fra i unreal tournament der de fortsatt ligger langt bak. HAr ud lite penger så kan kanskej det kanskje være av interesse at TI500 koster rundt 5000 og et ati 8500 mellom 2500 og 3000 så jeg mener at i forhold til ytelsen er ati et bedre valg. Kommer nok i maskinen min over jul.. Dette kortet har også tv ut og en dvi utgang i tillegg til vanlig. Kan kjøre 2 skjermer med andre ord. Ati fokuserer nå mer på det som vises frem enn hvor mange poeng som skjermkortet oppnår. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Geforce 2titanium og Geforce2 Pro korta er som gir mest 3D for penga av korta i Geforce 2 serien. Kan du litt opp i pris er nok uanz Geforce3 Titanium200 det kortet som gir mest 3D for penga per dags dato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå