Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er helt ny i dette, har kun et kompakt kamera som jeg mener ikke gjør god nok jobb. Vet dere om en FAQ på nettet som beskriver alt grunnleggende og mer til? Dvs. alt en bør vite om speilrefleks, betydningen av ISO verdier, vidvinkel, tele etc....

Skal kjøpe Nikon D70 men vil vite mer først ...

Nikon D70 har jo falt i pris i det siste og er et konge kjøp nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utover våren har vi planlagt en artikkelserie som har arbeidstittelen Fotoskolen. Der vil vi ta for oss mange sider ved fotografering, og starter med det helt enkle. Deretter vil vi arbeide oss oppover i gradene. Alt er fortsatt på planleggingsstadiet, men det vil komme etterhvert.

Erik

Lenke til kommentar
Utover våren har vi planlagt en artikkelserie som har arbeidstittelen Fotoskolen. Der vil vi ta for oss mange sider ved fotografering, og starter med det helt enkle. Deretter vil vi arbeide oss oppover i gradene. Alt er fortsatt på planleggingsstadiet, men det vil komme etterhvert.

Erik

:thumbup: Så bra!

Har selv ett par bøker om fotografering men det er så mye enklere for meg å sitte å lese aktuelle ting på nettet og gjerne her på Akam.

:D Per

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Erik

Jeg venter på Fotoskolen .. :-)

Vet andre om noe lignende "fotoskoler" som alternativ til bøker?

Vil lære litt av betydningen om blender, lukketid.. og triks rundt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...