Cerb89 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har tenkt å kjøp en multimedai spiller en slik som http://www.creative.com/products/product.a...11&product=9882 som spiller musikk, kan se film og video ect. Er det noen som har noen erfaringer med den? Er den en annen mulitmedia spiller jge burde kjøpe? takk på forhånd Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg vurderte den, men jeg fikk en demonstrasjon av denne i London og fant ut at det ikke er spilleren for meg. Den spiller kun Windows Media-filer noe som gjør den ubrukelig (synes jeg). Istedenfor kjøpte jeg meg en Archos AV420 fra MPX.no og angrer absolutt ikke på det. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 har du hørt om Asono hubb ? har også tenkt på den Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, den har fått litt dårlig kritikk størrelse og vekt. Den kan heller ikke fungere som en video-opptaker (noe jeg virkelig liker med Archos sin). Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 så du mener at jeg burde gå for Archos ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Vel... jeg er meget fornøyd. Om du blir det skal jeg ikke uttale meg om. Lydkvaliteten er faktisk meget bra til å være en MP3-spiller, og bildekvaliteten er den beste jeg har sett på noen portable spillere. Det eneste som trekker ned er at batteritiden kunne vært en smule høyere (noe Creative sin har. Asono Hubb er ikke bedre enn Archos sin så vidt jeg har forstått). Archos har i tillegg muligheten til å fungere som video-opptaker, noe jeg ikke trodde jeg hadde bruk for før jeg faktisk hadde muligheten til det (glimrende og rask måte å DVDer over til DivX). Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 den har de samme funksjnene som Asono hubb og creatvie portebale media center? sånn som kunne legge inn musikk og film fra dataen ect... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 den har de samme funksjnene som Asono hubb og creatvie portebale media center?sånn som kunne legge inn musikk og film fra dataen ect... Ja, det er jo halve poenget. Bare husk at ingen slike spillere støtter DivX3, kun DivX4 og DivX5. Samt at Xvid-støtten fungerer, men det blir fort feilsync. i store filer. Creatives støtter jo som sagt kun WMV. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 hvordan filmer har du og hvor store er de? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hvordan filmer har du Forstår ikke helt hva du mener med "hvordan". Jeg konverterer filmer til ca 700 MB. Til den jobben bruker jeg VirtualDub og PocketDivXEncoder. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hvordan filmer har du Forstår ikke helt hva du mener med "hvordan". Jeg konverterer filmer til ca 700 MB. Til den jobben bruker jeg VirtualDub og PocketDivXEncoder. hvilken formater, kanskje litt uprsist? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 DivX4, DivX5 og Xvid (og MP3 selvfølgelig). Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 da virker det som det blir Archos-spillern da. takk for all informasjo og hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå