eoj_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei. Jeg lurer på om det er noen måte å få bilder fra mobil til pc uten bruk av infrarød, kabel og blåtann. Kan de sendes til en internett side eller no?? Espen Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du kan sende bildene med E-Post, hvis mobilen den støtter det. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Enten med telefonens e-postklient (som sikkert '*Dragon*' mente) eller via MMS til e-post adressen du vil ha bildet til. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hmm, koster det penger å sende mms til mail? Ser ikke sån. ut til meg hvertfall, sente 2 bilder og har forsatt samme sum penger på kortet.. Har Netcom youngtalk Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hmm, koster det penger å sende mms til mail? Ser ikke sån. ut til meg hvertfall, sente 2 bilder og har forsatt samme sum penger på kortet.. Har Netcom youngtalk Selvfølgelig koster det penger Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Når jeg sender mms til mail så står det sendt, men den kommer aldri fram. Espen Endret 12. mars 2005 av eoj_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå