Sire Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Når man spiller av mp3 i mediaavspilleren slår ikke lyset seg av og tlf bruker da mer strøm. Er det noen måte å slå av lyset på? Lyset slår seg av når man bruker musikkavspilling. Men når man bruker musikkavspilleren må man legge alle mp3 filene på rot i minnekortet. Teit må jeg si, da man har et minnekort på 512 mb og gjerne ønsker å katalogisere alle filene. Er det ikke mulig å laste ned et program til denne mobilen, som har litt flere brukervennlige muligheter? Endret 5. mars 2005 av Sire Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ettersom telefonen ikke har Symbian, er det vel ikke mulig å laste ned noe nytt program. Fins ingen MP3-spillings program til Java. Kan jo være en muligens nyere firmware versjon har en nyere MP3-spiller (har ingen peiling)... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Når man spiller av mp3 i mediaavspilleren slår ikke lyset seg av og tlf bruker da mer strøm. Er det noen måte å slå av lyset på? Lyset slår seg av når man bruker musikkavspilling. Men når man bruker musikkavspilleren må man legge alle mp3 filene på rot i minnekortet. Teit må jeg si, da man har et minnekort på 512 mb og gjerne ønsker å katalogisere alle filene. Er det ikke mulig å laste ned et program til denne mobilen, som har litt flere brukervennlige muligheter? Det stemmer det du skriver, dessverre er det nok ikke noe du får gjort noe med. Lenke til kommentar
Sire Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Det stemmer det du skriver, dessverre er det nok ikke noe du får gjort noe med. æsj, Nokia har ikke akkurat oppfunnet kruttet her nei. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg tror jeg har lest at den nyeste firmwaren takler mapper på minnekortet. Det var en annen tråd et sted på forumet med forbedringene i den nyeste firmwaren. Skal se om jeg finner den... Edit: 6230 RH-12 v 5.24 changes from 4.44 to 5.24: 1. You can see Caller ID with any wallpaper - when someone calls you, the wallpaper becomes much much lighter, but it stays there. I think this soluton by Nokia is better than changing color of fonts, as some of members requested. It is really cool. It is really better and smartder than in older 40series nokias. 2. Icon Services is now called "Web" 3. new 'Instant messages' in the 'messages' menu 4. After you take a picture, main NAVI button says 'Send' but not 'Delete' 5. Music player playlist automaticaly sees all the mp3 from mmc, no matter in which folder where they are. 6. When the phone asks you to choose the folder (e.g. when you define where your photos will be stored from camera options menu), main NAVi button is 'SET' instead of 'Open', if you want to open folder (go deeper) have to choose Options->Open folder Endret 6. mars 2005 av shadowlands Lenke til kommentar
Sire Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg tror jeg har lest at den nyeste firmwaren takler mapper på minnekortet. Det var en annen tråd et sted på forumet med forbedringene i den nyeste firmwaren. Skal se om jeg finner den... Edit: 6230 RH-12 v 5.24 changes from 4.44 to 5.24: 1. You can see Caller ID with any wallpaper - when someone calls you, the wallpaper becomes much much lighter, but it stays there. I think this soluton by Nokia is better than changing color of fonts, as some of members requested. It is really cool. It is really better and smartder than in older 40series nokias. 2. Icon Services is now called "Web" 3. new 'Instant messages' in the 'messages' menu 4. After you take a picture, main NAVI button says 'Send' but not 'Delete' 5. Music player playlist automaticaly sees all the mp3 from mmc, no matter in which folder where they are. 6. When the phone asks you to choose the folder (e.g. when you define where your photos will be stored from camera options menu), main NAVi button is 'SET' instead of 'Open', if you want to open folder (go deeper) have to choose Options->Open folder Selv om emnet her er i annen kategori tar jeg disse sp. her: Når det gjelder firmware er jeg litt grønn: Hvor står det i mobilen versjonsnr? Og må jeg levere mobilen inn for å få oppgradert den? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Jeg tror jeg har lest at den nyeste firmwaren takler mapper på minnekortet. Det var en annen tråd et sted på forumet med forbedringene i den nyeste firmwaren. Skal se om jeg finner den... Edit: 6230 RH-12 v 5.24 changes from 4.44 to 5.24: 1. You can see Caller ID with any wallpaper - when someone calls you, the wallpaper becomes much much lighter, but it stays there. I think this soluton by Nokia is better than changing color of fonts, as some of members requested. It is really cool. It is really better and smartder than in older 40series nokias. 2. Icon Services is now called "Web" 3. new 'Instant messages' in the 'messages' menu 4. After you take a picture, main NAVI button says 'Send' but not 'Delete' 5. Music player playlist automaticaly sees all the mp3 from mmc, no matter in which folder where they are. 6. When the phone asks you to choose the folder (e.g. when you define where your photos will be stored from camera options menu), main NAVi button is 'SET' instead of 'Open', if you want to open folder (go deeper) have to choose Options->Open folder Selv om emnet her er i annen kategori tar jeg disse sp. her: Når det gjelder firmware er jeg litt grønn: Hvor står det i mobilen versjonsnr? Og må jeg levere mobilen inn for å få oppgradert den? Skriv *#0000#! Ja, du må sende inn for FW update. Endret 6. mars 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå