Gå til innhold

Noen som har sett "Bare Bea"?

-Tori-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du liker surferosa like lite som meg vil du irritere deg over soundtracket.

jeg synes ikke den var noe bra, falt ikke noe særlig i smak for min del.

Vet ikke helt hva jeg synes, men likte den ikke noe spesielt. Ikke helt min type film. Petter Næss har laga bedre filmer spør du meg, men det kommer vel litt ann på målgruppe her også kanskje.

Lenke til kommentar

hahaha... så den her en dag og må nesten si at norsk ungdomsfilm har ikke beveget seg helt vekk fra slik det ble framstilt i "Ut i vår hage" av Harald Eia og Bård Tufte Johansen i episoden "norsk film".

Jeg holdt seriøst på å daue av latter da han der fløtepusen daniel gikk bort til jentene ved basketbanen.

"Burde bli forfatter du, tjene masse penger å greier!"

Manglet liksom bare at han sa gryn eller grunker istedenfor penger.

Men da speedy gonzales spurte om hun kom lo jeg også så filmen var ikke bare dritt.

Har dere sett den "Ut i vår hage" episoden som jeg refererte til så vet dere hva jeg mener, ungdom i norsk film har en tendens til å si og gjøre ting som vanlige norske ungdommer aldri ville finne på å si eller gjøre.

Lenke til kommentar

ebso86: Ja, det var en genial episode. :D

Mye der som stemte så utrolig bra med de gamle norske grenseløst dårlige (men allikevel på en bisarr, snedig måte underholdende) ungdomsfilmene.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes den var helt grei jeg. Næss gjør en grei jobb, de plassene der hans råmateriale ikke har blitt voldtatt av kutteren. Kaia Foss gjør faktisk en grei jobb som Bea. Filmen funker til sitt formål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...