nr.4 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 "Men det skjer ikke noe der nede, lissom ..." er jo en skikkelig godreplikk, da. Blitt en klassiker nesten. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Helt grei film, små morsom m ikke så gode skuespillere akkurat. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Så nesten hele filmen så sovna jeg! Så, jeg vil ikke si at filmen er bra! Jeg sovner aldri til brae filmer! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Om du liker surferosa like lite som meg vil du irritere deg over soundtracket. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Om du liker surferosa like lite som meg vil du irritere deg over soundtracket. Det er sant. Fysj. Selve filmen er litt morsom. Lenke til kommentar
chris Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Om du liker surferosa like lite som meg vil du irritere deg over soundtracket. jeg synes ikke den var noe bra, falt ikke noe særlig i smak for min del. Vet ikke helt hva jeg synes, men likte den ikke noe spesielt. Ikke helt min type film. Petter Næss har laga bedre filmer spør du meg, men det kommer vel litt ann på målgruppe her også kanskje. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg syns den var kjempemorsom, jeg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Den fremviser jo flere ting som ungdommer opplever da, ganske mye sykt i filmen. Hvor mange havner i en videobutikk om natten der et "eldre" par "har seg" ? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Den fremviser jo flere ting som ungdommer opplever da, ganske mye sykt i filmen. Hvor mange havner i en videobutikk om natten der et "eldre" par "har seg" ? Det kan skje den beste Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nope, har ikke sett den og skal aldri se den! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 hahaha... så den her en dag og må nesten si at norsk ungdomsfilm har ikke beveget seg helt vekk fra slik det ble framstilt i "Ut i vår hage" av Harald Eia og Bård Tufte Johansen i episoden "norsk film". Jeg holdt seriøst på å daue av latter da han der fløtepusen daniel gikk bort til jentene ved basketbanen. "Burde bli forfatter du, tjene masse penger å greier!" Manglet liksom bare at han sa gryn eller grunker istedenfor penger. Men da speedy gonzales spurte om hun kom lo jeg også så filmen var ikke bare dritt. Har dere sett den "Ut i vår hage" episoden som jeg refererte til så vet dere hva jeg mener, ungdom i norsk film har en tendens til å si og gjøre ting som vanlige norske ungdommer aldri ville finne på å si eller gjøre. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) ebso86: Ja, det var en genial episode. Mye der som stemte så utrolig bra med de gamle norske grenseløst dårlige (men allikevel på en bisarr, snedig måte underholdende) ungdomsfilmene. Endret 13. mars 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nope, har ikke sett den og skal aldri se den! Dude, med det rette selskapet er den filmen egentlig grei a se. (Jeg hadde det rette selskapet. GRRR!) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Den hadde da sine øyeblikk.. Så den med masse 15-16 åringer så da humrer man vel litt ekstra av det som skjer Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Er denn verdt å leie? Njaaa egentlig ikke. Men hvis den først er tilstede så går det jo an å se den Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Det er en helt OK norsk film. Ville aldri leid den alene, men. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Fantastisk kjedlig film. Ikke skjønnte jeg hva filmen ville fram til heller. Var moralen at man ikke skulle pule bare for å pule, ellerhar jeg misforstått fullstendig? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jentefilm, jeg så den med kjæresten min å jeg skal inrømme at vi kniste litt i kor noen ganger... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Synes den var helt grei jeg. Næss gjør en grei jobb, de plassene der hans råmateriale ikke har blitt voldtatt av kutteren. Kaia Foss gjør faktisk en grei jobb som Bea. Filmen funker til sitt formål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå