-Tori- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Noen som har sett "Bare Bea"? Skal se den i kveld, og lurer i den sammen heng hvordan den er. Er det jentefilm til tusen, eller? Edit; skrivefeil. Endret 5. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg syns den var små-artig jeg! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 var litt artig å lattelig :!: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er en jentefilm ja, men jeg lo ltit innimellom selv... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Helt ok for gutter synes jeg Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Skal du se den med jenter? isåfall hold deg unna, den skremmer jenter fra å ha sex. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Skal du se den med jenter? isåfall hold deg unna, den skremmer jenter fra å ha sex. og det vil vi ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Skal du se den med jenter? isåfall hold deg unna, den skremmer jenter fra å ha sex. Hehe, jeg hadde tenkt til å se den, men jeg kom meg aldri så langt. Men hvis det er en jentefilm som jeg tror det er så tror jeg at jeg bare dropper det. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 en helt grei film, litt artig. passer kansje best for jenter, men kan også sees, og likes av gutter. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Genial statement i sigg Grendal. Kunne ikke vært mer enig. Har vært noen close calls hjemme hos meg for å si det sånn. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Haha... For en... rææva film!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Har sett den jeg også. Helt ok til å være norsk. Den var arti innimellom Edit: En skrive feil Endret 5. mars 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Syntes filmen var utrolig dårlig selv. Skuespillet, replikkene, handlingen.. Kommer egentlig ikke på noe som helst som er bra med den. Kvalmende kjedelig for min del iallefall. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Syntes filmen var utrolig dårlig selv. Skuespillet, replikkene, handlingen.. Kommer egentlig ikke på noe som helst som er bra med den. Kvalmende kjedelig for min del iallefall. og budskapet i filmen er ikke bra heller Endret 5. mars 2005 av GRendal Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Nei et budskap dårligre enn det skal man lete lenge etter. Skal det ikke komme en kvinnerettighetsforkjemper og støtte denne filmer snart eller? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 huff altså. Jeg syntes den var helt flau. Ikke på grunn av at den er en jentefilm, men fordi de driter seg ut, gang, på gang, på gang. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 En helt grei film med morsomme innslag og tildels grei humor. Det er kanskje en litt "fjortisfilm", men likevel så synes jeg den var nokså bra. Burde se den Lenke til kommentar
stigos3000 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Syntes filmen var utrolig dårlig selv. Skuespillet, replikkene, handlingen.. Kommer egentlig ikke på noe som helst som er bra med den. Kvalmende kjedelig for min del iallefall. Helt enig, du satte ord på mine tanker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå