Pålarn Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Hei.. Vi har akkurat fått tak i Telenor ADSL og vi har 2 datamaskiner på nettverket, og begge har internett! Vi har en trådløs router mellom dataene, og de er ''hoveddataen'' og jeg har den med trådløs. Jeg har problemer med at etter jeg har spillt, mens jeg prater på skype og MSN så funker det ikke å åpne internett Explorer! Den bare står der uten at den finner sida! Internetten til forledrene mine funker og jeg har Signal Strenght Exellent (fullt) Lurer på hvorfor det er slik? Det må jo kunne gå ann å prate på MSN og Skype samtidig som jeg surfer på nettet? Linja vår er 704/128 kbps! Etter at jeg restarter maskina og kobler meg på Skype og MSN så funker Internetten, men det er som regel etter at jeg har spillt call of duty problemet oppstår og jeg har ikke sjekket i andre spill om det er samma problem, men jeg rengner med det! Hva er prob`? Pål... EDIT: Fant nå ut at det er etter at jeg har spillt Call of duty online så må jeg restarte for å få tilbake internett, men hvorfor? Endret 5. mars 2005 av Pålarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå