Gå til innhold

Seagate Barracuda V 120GB er lansert !!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når kommer den til Norge? Jeg har tenkt å skaffe meg en ny harddisk som må være stille. Og at Seagate er den beste. Men jeg vil ha en stor harddisk. Western Digital sine er "store" 120gb, men jeg vet ikke helt om de er stille som seagate sine (barracuda 80gb). Valget står mellom WD120gb 2mb cache 7200rpm og Seagate Barracuda 80gb 7200rpm. Hvem bør jeg velge?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-26 02:53, Dj What skrev:

Når kommer den til Norge? Jeg har tenkt å skaffe meg en ny harddisk som må være stille. Og at Seagate er den beste. Men jeg vil ha en stor harddisk. Western Digital sine er "store" 120gb, men jeg vet ikke helt om de er stille som seagate sine (barracuda 80gb). Valget står mellom WD120gb 2mb cache 7200rpm og Seagate Barracuda 80gb 7200rpm. Hvem bør jeg velge?

Quote:

Den 2002-06-26 03:53, Jimmy Pop skrev:

Noen som vet om den er like lydløs som de andre Barracuda-discene er??

1. I følge en del andre forum mener folk at det vil ta ca en måned før de er i Norge.

2. WD lager merkbart mer lyd. Barracudaen lager 41,3db og WD 47,1 db i følge databasen på http://www.storagereview.com

3. Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg heller latt valget stå mellom 1 og 2 stk 80GB Barracudaer. Evt. kjøpt en nå, og ventet til neste gen. barracuda kom før jeg kjøpte den andre.

4. I følge pressemeldingen skal barracuda V bli minst like stillegående som barracuda IV fordi den bruker den samme Fluid Dynamic Bearing (FDB) motoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...