Håvard Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dette. Noen som har det/har noen erfarigner med det..? vil vite litt før jeg kjøper det.... Finnes det et likt et i midi størelse? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 er bare å klikke på "midi-tower" og se det...her f.eks. min erfaring med chieftec generelt er at det er solide, litt tunge, kabinetter med gode løsninger! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Dette eller dette er jo ganske like. Dette er vel det mest like. mvh Erik_s Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det første Chieftec kabinettet er utrolig stilrent! Elsker det, og vet det er robust av erfaring.. Ville gått for det Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Så på de andre kabinetta, men synes det big-toweret er penest, så jeg tror jeg går for det... Er det noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 du er klar over hvor stort et full-tower er sant? Jeg vil aldri hatt et så stort kabinett selv, så sant jeg ikke hadde voldsomt mye hw...det er ihvertfall slitsomt om du skal drasse det med deg en gang iblandt! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 du er klar over hvor stort et full-tower er sant? Jeg vil aldri hatt et så stort kabinett selv, så sant jeg ikke hadde voldsomt mye hw...det er ihvertfall slitsomt om du skal drasse det med deg en gang iblandt! Er fult klar over hvor stort det er.... Men har tengt litt,... bynner å bli vanskelig det med valg a kabinett.... Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Skal du ha vann kjøling? Hvis ikke kan jeg anbefale dette, http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC65BUSB , og dette hvis du skal ha vannkjøling, http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6277B .... Og ja, du får begge i sølv... Merk at dette "kun" er miditower Endret 6. mars 2005 av Ole_A Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 kan hende at det bare er meg, men jeg liker ikke utseende på de lian li kabinettene.. De er på en måte så firkanta...... synes jeg da... Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Dette er det eneste fete fra LianLi: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PCV1000 Enig med Hrisebro, de er litt for firkantete og kjedelige... Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 kan hende at det bare er meg, men jeg liker ikke utseende på de lian li kabinettene..De er på en måte så firkanta...... synes jeg da... QUOTE: enellerannenherpå forumet @ anerikkenår : "Vil du ha lyd og lys, gå på disco!", hvis du tenker og gjøre kabinettet ditt synlig fra verdensrommet Det finnes derimot en veldig fin mellom ting Min mening derimot, er at det kabinettet jonas27389 tok fram ser ut som ett dårlig eksempel på hva en frustrert mann med pumpehagle kan gjøre!! Menmen, smaken er som baken, hårete og med høl i midten Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 kan hende at det bare er meg, men jeg liker ikke utseende på de lian li kabinettene..De er på en måte så firkanta...... synes jeg da... QUOTE: enellerannenherpå forumet @ anerikkenår : "Vil du ha lyd og lys, gå på disco!", hvis du tenker og gjøre kabinettet ditt synlig fra verdensrommet Det finnes derimot en veldig fin mellom ting Min mening derimot, er at det kabinettet jonas27389 tok fram ser ut som ett dårlig eksempel på hva en frustrert mann med pumpehagle kan gjøre!! Menmen, smaken er som baken, hårete og med høl i midten Har min egen smak.... men har den ikke i rompa Er det noen andre kabinetter som er stilige??? IKKE LIAN LI!!! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 siden du ikke liker Lian Li så har Thermaltake veldig fine kabinetter, Du bør ta en titt på "Tsunami eller Shark, de er ikke for fjasete, eller for standard. du finner de over alt. Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Dette er ett fulltower med støyisolering, fin farge og god kvalitet...Trenger du no mer? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2325 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Dette. Noen som har det/har noen erfarigner med det..?vil vite litt før jeg kjøper det.... Finnes det et likt et i midi størelse? uffameg... Det var ikke pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå