graastein Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei tenkte jeg kunne la dere slakte dette utkastet, det er ikke noe spesielt bra, men er litt tom for ideer. Link Det er til en nettbutikk som skal selge bilstereo. Koden skal ikke bli slik, jeg gjorde dette for at det skulle bli lettere for alle oppløsninger å se siden. BTW logoen kan ikke forandre:) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Ikke så mye å kritisere egentlig. Grei innholdsorientert layout. Litt kjip header, rødfargen passet ikke inn. Lemp inn noe www.lipsum.com så blir det lettere å se hvordan det vil se ut til slutt. Endret 5. mars 2005 av Loomy Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ikke så mye å gi kritikk på akkurat.. - Synes headeren var grei, en annen font ville kanskje passet bedre - Som Loomy sier, rødfargen passer ikke inn Lenke til kommentar
graastein Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Hei, tusen takk for tilbakemeldingene. Jeg skrinla den layouten der, og laget en ny. Ny Link Obs, innholdet er standard Mambo fyll. Og mambo validerer heller ikke BTW. Logoen eller fonten på Bilradiohuset kan jeg dessverre ikke forandre på, ellers så kan alt forandres. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 - Rotete (Alt det på venstresida) - Linkene der oppe til venstre forsvant ved a:hover (svart på svart er ikke et sjakktrekk) - Kjip header Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Aktivt kjedelig gråfarge i bakgrunnen. Det sorte feltet på toppen forstyrrer mer enn det forklarer. Spesielt menyen trenger en oppstramming. Lykke til videre! Mvh Primaxx Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Utrolig kjedelig og liten meny. Jeg ville gjort menyen større og skiftet blåfargen på linkene til feks rødt. Kanskje gjort teksten litt større også. Forsovidt grei header, men legg inn en litt tøff footer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå