Techpoint Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Leier nå ca 60m2 Standard: dårlig, dvs dårlig med isolering. Pris: 3800 pr måned. Har egen prosjekttråd på forumet om huset jeg skal til å bygge etterhvert. 360m2, pris jeg betaler? ingen anelse, men ordinær pris ligger på ca 3-3,2 mill. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Kollektiv med seks personer. Ca. 130m^2 Betaler 2550,- inkl. strøm. 2 bad. God standard. Ligger midt i Bergen sentrum. Rett over gaten for base, i samme hus som Ugla. Jeg kan ikke klage. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Ey, kast ut en av dem så kan jeg flytte inn da Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ey, kast ut en av dem så kan jeg flytte inn da Flytter en ut om ganske kort tid. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 2. Du leier leilighet/hybel/hus?* Hvor mye betaler du? * Hvordan er standarden? * Hvordan er beliggenheten? * Hva er inkludert i leien? Leier kjellerleilighet. Jeg betaler ca 700,- i måneden, ink. strøm. Standarden er 1960/1980, men helt grei. Ikke det beste, men ikke det verste heller. Helt topp! Nært nok Bergen, men samtidig langt nok ute. En snill og koselig farmor! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 1. Du har kjøpt deg en egen leilighet/hus/rekkehus? * Selveier eller borettslag? (evt. akskje) Borettslag, men det er bare 10 leiligheter i bygården. * Hvordan er beliggenheten? (hvor langt utenfor sentrum av byen) Fin. Vålerenga, Oslo * Hvordan er bussforholdene? Helt ok * Hvor mye betalte du? Under 1 mill. * Hvor mye lån tok du opp? Mindre enn jeg betalte. * Hvor store avdrag betaler du? ca. 3500 til banken, ca. 3500 til fellesgjeld og husleie. * Hvor mye egenkapital hadde du? Litt over 100000. * Hva var startprisen før bud? Fast pris, ingen budrunde. Den som la inn bud først fikk leiligheten. Bygården var helt ny i november 2004. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå