Gå til innhold

Hjelp til ny web-side (flash)

Anbefalte innlegg

Noen som er dyktige på web sider eller som kan anbefale noen? vil gjerne ha en liten pekepinne på hvor mye dette kan koste.

Er på jakt etter noen som kan lage en ny side for med, layout'n skal være i flash, mens informasionen på siden skal fære i HTML, XML, JAVA eller hva nå dere kaller dette.

Ta en titt på http://www.djjose.nl siden min vil bli mye av det samme, men jeg ønsker meg noen andre funksjoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke lære deg Flash selv? ;) Utrolig morsomt!! :D

Vet forresten at det finnes en eller annen Norsk kis.. Tror han er fra Kina eller Japan eller noe sånt! Designa sida til en Norsk DJ.. Husker dessverre ikke adressa til sida hans.. =/

20.000,- sa du? Wow, jeg som la DJ'en i meg på is.. :s Penger å få ut av det jo.. :p

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke lære deg Flash selv? ;) Utrolig morsomt!! :D

Vet forresten at det finnes en eller annen Norsk kis.. Tror han er fra Kina eller Japan eller noe sånt! Designa sida til en Norsk DJ.. Husker dessverre ikke adressa til sida hans.. =/

20.000,- sa du? Wow, jeg som la DJ'en i meg på is.. :s Penger å få ut av det jo.. :p

Han du snakker om heter Edmon Yang tror jeg, driver YangMedia. Han har laget flere sånne sider, bl.a. for Dj Stephano, Dina, The House og en rekke design på cd kover.

Har ikke lykkes med å få fatt i han, har sendt en mail, men ingen svar enda.

Har laget noe flash selv, men ikke noe avanserte saker.

Om det er penger i dj yrket er litt opp til deg, må satse for å komme videre.

Jeg har tilgode å bli "rik" på detta, har nok brukt mer penger enn jeg har tjent, men så er jeg en stor forbruker å da og elsker "jobb/hobby'n" min.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...