Dj Charlie Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Noen som er dyktige på web sider eller som kan anbefale noen? vil gjerne ha en liten pekepinne på hvor mye dette kan koste. Er på jakt etter noen som kan lage en ny side for med, layout'n skal være i flash, mens informasionen på siden skal fære i HTML, XML, JAVA eller hva nå dere kaller dette. Ta en titt på http://www.djjose.nl siden min vil bli mye av det samme, men jeg ønsker meg noen andre funksjoner. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Lei John Hicks du. Hvor finner jeg han og er han også dyktig på pris? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 http://www.hicksdesign.co.uk/contact/ Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Har sendt han en mail... Noen flere tips, trenger et sammenlignings grunnlag. Må jo finnes flere, det finnes jo flere tusen sånne sider og han har neppe laget alle disse. Endret 5. mars 2005 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Lei John Hicks du. Hi Fredrik, I'm afraid Flash on that level is not where my skills lie. Perhaps you could try Andy Budd? [email protected] I believe he is more experienced in Flash. Cheers, Jon Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Da kan du kontakte han da. Men etter det jeg kan skjønne er at disse er ganske "dyre" De er vel ganske så profesjonelle. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Men etter det jeg kan skjønne er at disse er ganske "dyre" Regner med og blåse av 20.000,- på dette, håper ikke det koster mer. For da må jeg i tenke boksen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvorfor ikke lære deg Flash selv? Utrolig morsomt!! Vet forresten at det finnes en eller annen Norsk kis.. Tror han er fra Kina eller Japan eller noe sånt! Designa sida til en Norsk DJ.. Husker dessverre ikke adressa til sida hans.. =/ 20.000,- sa du? Wow, jeg som la DJ'en i meg på is.. :s Penger å få ut av det jo.. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Hvorfor ikke lære deg Flash selv? Utrolig morsomt!! Vet forresten at det finnes en eller annen Norsk kis.. Tror han er fra Kina eller Japan eller noe sånt! Designa sida til en Norsk DJ.. Husker dessverre ikke adressa til sida hans.. =/ 20.000,- sa du? Wow, jeg som la DJ'en i meg på is.. :s Penger å få ut av det jo.. Han du snakker om heter Edmon Yang tror jeg, driver YangMedia. Han har laget flere sånne sider, bl.a. for Dj Stephano, Dina, The House og en rekke design på cd kover. Har ikke lykkes med å få fatt i han, har sendt en mail, men ingen svar enda. Har laget noe flash selv, men ikke noe avanserte saker. Om det er penger i dj yrket er litt opp til deg, må satse for å komme videre. Jeg har tilgode å bli "rik" på detta, har nok brukt mer penger enn jeg har tjent, men så er jeg en stor forbruker å da og elsker "jobb/hobby'n" min. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ellers kan du jo sjekke www.spikermedia.com. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://mjau-mjau.com/ er jo også et godt alternativ.. En som virkelig kan flash.. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Takker for alle innlegg Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Noen flere tips? Problemet mitt er fremdeles ikke løst... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Um, bare en ting: Dette kan jo gjøres uten flash. Det blir ikke så bling-bling, men billigere og for noen - bedre. Og du har allerede fått en av de beste tipsene... Mjau-mjau er genial. Du kan se Xploding Plastix sin side her: http://xplodingplastix.com/ En av de bedre flashsidene jeg har sett. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Enig med Jonas her, dropper du alt bling bling'et kan du få et mer brukervennlig og tilgjengelig resultat enn ved å bruke flash Samtidig slipper du billigere unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå