KillingShot Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei Jeg lurer på om man trenger Windows XP cd'en til å formatere pcen. kan noen svare på det? på forhånd takk.! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Ja og nei ! Du kan formatere med XP-CDen eller sette disken i en annen maskin som slave og formatere da... Lenke til kommentar
KillingShot Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har en disk til på pc'en som slave og så har jeg den jeg skal formatere (med alle sytem og windows filer) jeg finner ikke Windows Xp cd'en. kan jeg overføre hele widows mappa over til den andre disken og så formatere den som er master? og bytte dem om så den som nå er slave blir master og omvendt? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvorfor gjøre det så vanskelig, hvorfor ikke bare formatere med CD-en? Det er så ekstremt mye enklere. Lenke til kommentar
koker Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Eller du kan gå på heimasio til hd fabrikanten å laste ned setupverktøy der i frå. Då er det gjort på ei lita stund Lenke til kommentar
KillingShot Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Hvorfor gjøre det så vanskelig, hvorfor ikke bare formatere med CD-en? Det er så ekstremt mye enklere. Jeg finner ikke Windiws XP CD'en min-. Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Tror det skal gå fint med ultimatebootcd. Lenke til kommentar
KillingShot Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Tror det skal gå fint med ultimatebootcd. Hvor får jeg det fra? Lenke til kommentar
woodchopper87 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Her: ultimatebootcd.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå