wil Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 jeg hørte engang at hvis man brukte partition magic, og opprettet bootdiskettene for PM så kunne man partisjonere fra diskettene med diskettene går det an eller. hvis det går an hva må man gjøre for å kunne partisjonere derifra da. har ikke cdrom og kunne teneke meg å legge inn FreeDos på maskina, men så skal jeg opprette en partisjon først for å ha en egen partisjon for DOS liksom. fint om noen kunne hjelpe meg litt. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 du lager en disket. som er botbar ved eldre versjoner en 7 med versjon 7 så må du ha en egen botbar disket som du boter med bytter disketen med PM disken og skriver pqmagic da starter du programet :smile: når du instalerer PM så får du spørsmål om å lage dos disket ellers vis du har den installert så kan du velge det fra en eller annen meny. FreeDos har jeg ikke brukt så jeg kan ikke hjelpe deg med det. _________________ Just admit you're a freak :wink: [ Denne Melding var redigert av: Destro på 2002-06-25 12:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå