ghstoe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 HTTP 403.9 - Access Forbidden: Too many users are connected For mange tilkoblede brukere Internet Information Services Denne feilmeldingen får jeg hver gang nå når jeg skal forhåndse siden i localhost. Noen råd på hvordan jeg skal løse dette? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Sannsynligvis opprettholdes tilkoblinger til tidligere visninger altfor lenge, slik at den maksimale tilkoblingskvantiteten i IIS 5.0 overskrides. En mulig løsning på dette er å koble ut funksjonen "Keep-Alive" i egenskaper for hjemmesiden. Dette gjøres således: Åpne "Control Panel" og velg "Administrative Tools" Trykk dernest på "Internet Information Service" og beveg deg nedover i hierakiet til du finner hjemmesiden din. Høyreklikk og velg "Properties" I vinduet som kommer opp kan du enten senke nivået for "Connection timeout" eller fjerne avkrysningen i "HTTP Keep-Alive Enabled". Lenke til kommentar
ghstoe Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg har gjort alt det du sier, men jeg finner ikke "Connection timeout" eller hvor jeg kan fjerne avkrysningen i "HTTP Keep-Alive Enabled". Er jeg helt på villspor? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Det kan kanskje komme av at du ikke har angelsk versjon av XP? Lenke til kommentar
ghstoe Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Morsom du... Nei jeg har ikke engelsk versjon av utgaven av XP, men jeg finner ikke noe på norsk som ligner på det som står på engelsk heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå