Gå til innhold

Forslag til rimelig headset

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg trenger et nytt headset ettersom det gamle faller mer og mer fra hverandre. Jeg aner ikke hvor jeg burde kjøpe headset, men har satt opp noen kriterier som headsetet må oppfylle:

-Den må være justerbar slik at jeg kan tilpasse den etter mitt hode

-Den må gi en god lyd og ha en god mikrofon

-Den må ha en "kloss" hvor jeg kan justere lyden på headsetet

-Den må se litt fancy ut

-Den må være god å ha på hodet slik at jeg ikke blir "sliten" av å ha det på under f. eks gaming

-Den må ikke være altfor dyr

Jeg kommer til å bruke headsetet mest til gaming der jeg må kommunisere med andre via mikrofon. Legg gjerne med bildet av det du foreslår kan passe til meg. Takk :)

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet om et ganske bra headset som de selger på Coop Obs til en rimelig penge. Fant ikke link til dette headsettet, men om du tar deg en tur der tror jeg du vil finne det. Det er også mulighet for å få det til å vibrere, og du kan høre lyden på utsiden av øreklokkene også om du ønsker det. Tror kanskje prisen ligger på 200-300 kr. ;)

Lenke til kommentar

Sennheiser pc 150 eller pc 155, Icemat Siberia, Plantronics DSP 500 er alle headsett som er kjent for å være gode "gamer" headsett. Vet ikke om alle har den klossen du snakker om, men er den så viktig ?

Alt blir mye enklere hvis du setter på prisklasse...

Lenke til kommentar

Ja, OK. Når jeg sier rimelig så tenker jeg på headset som koster rundt 500-700 kr. Det skal ikke være noe sånn pro utstyr, det skal bare oppfylle kriteriene jeg satt opp.

Nei, den må ikke ha en sånn boks, men hvordan ellers skal jeg få gjort lyden høyere eller lavere? Flere forslag tas imot med stor takk!

Lenke til kommentar
en kamerat av meg har dette. Det er det god lyd i, behagelig å ha på hode og har en ganske bra mic.

Jeg leste det som stod om den, det så veldig bra ut :) Men det kan se litt stor ut. Er den egentlig det? Er den så stor at det blir et "hinder"?

nå vet ikke jeg hva som blir stort for deg, men det er ikke noe større enn andre "standard" headsett. så jeg tviler på at det blir noe særlig "hinder".

edit. leif..

Endret av The_Darkness
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...