H4ngm4N Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 You are 40% geeky. OK, not that geeky at all, are you? I'll bet you even have a girlfriend (or boyfriend). The current average score is: 43.00% Fact: 23.42% of people who took this test wear a bum-bag on holiday. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Geek Test Results You are 30% geeky. OK, not that geeky at all, are you? I'll bet you even have a girlfriend (or boyfriend). Lenke til kommentar
Odden Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Geek Test Results You are 65% geeky. Not bad. Maybe you spend a little too much time with your computer, but at least you have friends. You do have friends, right? The current average score is: 42.94% Fact: 30.78% of people who took this test believe in The Force. det må være på grunn av rollespillene Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) You are 55% geeky. Not bad. Maybe you spend a little too much time with your computer, but at least you have friends. You do have friends, right? The current average score is: 42.94% Fact: 30.81% of people who took this test believe in The Force. Ikke så dårlig det. Endret 5. mars 2005 av aadnk Lenke til kommentar
Fugee Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 You are 100% geeky. You're the ultimate geek. I'd write that in Klingon, but you'd probably correct my grammar. Get a girlfriend. Wee!! Jeg leder!!! J-e-g l-e-d-e-r-!-!-! Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) You are 60% geeky. Not bad. Maybe you spend a little too much time with your computer, but at least you have friends. You do have friends, right? Kanskje på tide jeg kommer meg litt ut?.. edit: tull med quote Endret 5. mars 2005 av Outlook Lenke til kommentar
Fugee Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Fact: 41.66% of people who took this test admit to wearing a costume "just for fun". Fact: 37.93% of people who took this test own a Slinky Fact: 23.40% of people who took this test wear a bum-bag on holiday Fact: 30.02% of people who took this test claim to have attempted to build a robot. Fact: 31.02% of people who took this test believe in The Force Lenke til kommentar
am3k Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Everyone loves a Slinky, you gotta get a Slinky, Slinky, Slinky, go Slinky go! Ja jeg har en sliny, hvem har ikke det Fugee du jukser slem gutt Eller er jeg skuffet over nerd graden her på forumet, er vi så normale Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeebus, jeg kan da ikke være den eneste som fikk over 70? *Føle seg utenfor* Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 You are 22.5% geeky. You're quasi-geeky, you're semi-geeky, you're the margarine of geeky. You're the Diet Coke of geeky - just one calorie, not geeky enough. The current average score is: 43.05% Fact: 31.00% of people who took this test believe in The Force. Lenke til kommentar
joku Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 You are 22.5% geeky. You're quasi-geeky, you're semi-geeky, you're the margarine of geeky. You're the Diet Coke of geeky - just one calorie, not geeky enough. Hehe... Arti test. :!: Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 You are 35% geeky. OK, not that geeky at all, are you? I'll bet you even have a girlfriend (or boyfriend). The current average score is: 43.03% Fact: 41.74% of people who took this test admit to wearing a costume "just for fun". Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 fikk rett spådom, har dame Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 13-årige jenter er ikke damer. Goophy, har du kledd deg ut bare for morro skyld før? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) You are 47.5% geeky. OK, not that geeky at all, are you? I'll bet you even have a girlfriend (or boyfriend). The current average score is: 43.02% Fact: 41.74% of people who took this test admit to wearing a costume "just for fun". synest dere er ALT for lite "geek'ete" La til Endret 6. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Goophy, har du kledd deg ut bare for morro skyld før? Det var en av få jeg ikke svarte "ja" på. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 12,% geeky. Fikk lavere enn jeg trodde jeg skulle få. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 You are 37.5% geeky. OK, not that geeky at all, are you? I'll bet you even have a girlfriend (or boyfriend). Det var ikke sååå mye da! Til goophys forsvar så kledde jeg meg frivillig ut i 3-4 klasse elns (på tull). Lenke til kommentar
Fugee Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 før så gikk jeg i dress på skolen fordi jeg syntes det var så fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå