Dorian Gray Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 iPod: Statussymbol (?), lettere navigasjon, overføring av filer uten drivere, plenty med ekstrautstyr, litt mindre størrelse. Dyrere, "dårlig" batteritid. Zen Touch: Bedre lyd (dog neppe merkbart), en del billigere, egendefinerbar equalizer, lang batteritid. Kjip navigering, litt større. Jeg var selv i samme situasjon, og valgte Zen Touch. En kompis av meg valgte iPod. Vi er begge enig i at vi begge to gjorde et godt kjøp. La ikke dette bli en AMD/Intel-diskusjon; sannheten er at det er ingen klar vinner. Uansett hva du velger, gjør du et godt kjøpt. Personlig anbefaler jeg Zen Touch pga prisen. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 iPod: Statussymbol (?), lettere navigasjon, overføring av filer uten drivere, plenty med ekstrautstyr, litt mindre størrelse. Dyrere, "dårlig" batteritid. Zen Touch: Bedre lyd (dog neppe merkbart), en del billigere, egendefinerbar equalizer, lang batteritid. Kjip navigering, litt større. Jeg var selv i samme situasjon, og valgte Zen Touch. En kompis av meg valgte iPod. Vi er begge enig i at vi begge to gjorde et godt kjøp. La ikke dette bli en AMD/Intel-diskusjon; sannheten er at det er ingen klar vinner. Uansett hva du velger, gjør du et godt kjøpt. Personlig anbefaler jeg Zen Touch pga prisen. Dette har vært diskutert så utallige mange ganger før på forumet at du aner ikke. Får håpe man i fremtiden bruker søkefunksjonen mer. Angående Creative eller Ipod. Smaken er som baken og den er delt. Enten liker du det ene eller det andre. Er liten vits å krangle om det. Men skal man ta fram gode egenskaper på dem så har jeg ett eksempel her: Ipod: design, brukervennlig, pen. Creative: bra lyd, god batterikapasitet, spillere i alle mulige størrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå