verwooks Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Er i tvil om hvilket TI4400 kort jeg skal velge, Gainward sitt Golden Sample kort ? Eller Asus sitt Deluxe verisjon kort ? Prisene er nesten tilsvarende. Er ytelse det? Noen som kan hjelpe meg litt her ? ;> takk Lenke til kommentar
Destro Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 har du søkt i forumet? Jeg tror det er diskutert fra før av viss jeg ikke husker feil da. :smile: Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 begge produsentene er svært populære og leverer de desidert beste skjermkortene på markedet. jeg har alltid vært stor fan av asus pga de leverer kvalitetsvarer, gainward får også mye skryt på samme området. personlig ville jeg valgt asus ,) ytelsen er samme. Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 begge produsentene er svært populære og leverer de desidert beste skjermkortene på markedet. jeg har alltid vært stor fan av asus pga de leverer kvalitetsvarer, gainward får også mye skryt på samme området. personlig ville jeg valgt asus ,) ytelsen er samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå