gigu Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 De første fem har stort sett vært transportetapper, selv om noen av dem har krevet litt arbeid. Særlig brukte jeg tid på å finne noe som kunne oversette den gamle 16-bits koden på fem'ern. Seks'ern ser mer vrien ut. Håper det er flere enn meg som har funnet frem til det som tilsynelatende er passordfilen. Er det i så fall noen som kan gi meg et lite hint om hva B*C*N**N kryptering kan være? Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 eg e grønn eg. har prøvd alt som står i dokumentet, men det e bare feil alt i sammmen i level 3. ????????????????? skjønne ikje bære. e d nokon aen plass passordet e eller? har lest tidligere at det har noko med at du må _skrive_ rett enn ka d betyr. ska eg krypte det eller?? Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 eg skrive rett på level3!!!!! kan såpass at eg veit ka som betyr ka, og veit ka som e "link" te ka det veit eg, men eg komme til disney allikevel!!!!!!!! :sad: s****** i h****** f****** Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Quote: On 2001-11-19 23:11, MeG^ skrev:eg skrive rett på level3!!!!!kan såpass at eg veit ka som betyr ka, og veit ka som e "link" te ka Se i kildekoden. Det kan være lurt å bruke GetRight faktisk.. skriv inn url'en på .html filen og så ser du hva den linker videre til. I kildekoden står det linket til en fil. Når du finner den filen så finner du passordet. Håper dette hjalp noe.. vil jo ikke røpe alt =) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg er nå på 7'ern. Gidder ikke mer, selv om 7 burde være nogen lunde enkel. Tips til 6'ern: 1. Skaff en packet sniffer 2. Knekk den krypterte koden (dvs bruk hjernen) Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 vel, linker bare videre til 4 level, VISST du klarer å finne ut av passordet. kan du ikje sende meg eit screenshot av der som du skal ??? blir galen!!!!!!!! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 faen kor jeg sliter med level 6. trenger en packetsniffer men har så langt ikke funnet en som fungerer skikkelig. enten så er dei totalt forkrøpla (unnskyld meg, men jeg gidder ikke å betale 1500$ for registrering samt 500$ i året for lisens;)) eller så var dei totalt ubrukelige og ga meg nada info.. :/ Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 fant ikje yt av passordet, men linken til level 4 er lett. men der kom det løgne greier opp. MÅ du klare level 3 for å i det hele tatt komme til level 4 og hvordan funke level 4? trenger framdeles hjelp med level 3 som eg veit eg har funne passordet til, men allikevel funke det ikkje!!!! ;.( Lenke til kommentar
gigu Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Level 6 var slett ikke så vanskelig som den virket ved første øyekast. Prelude: Prøv f eks http://www.ufasoft.com/files/sniffer_setup.exe Gir deg all informasjonen du trenger. Lenke til kommentar
zauron Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 funker ikke med dialup ffs, spynet streiker oxo, jeg legger meg Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 gidda å legger dåkker da, men e d ikje nokn som kan hinte litt meir enn ka dåkkår har gjort te nå.?? d e nokon grønne hoder som trnger litt hjelp her!!!! H J E L P ! ! ! Lenke til kommentar
_Bull_Dozer_ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg begynnte kl 1600, og er på level 9 nå. Det er slit, jeg har liksom ingen ide på hva jeg skal gjera.. Noen tips? [email protected] Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 level 9 level 9. kos deg med den du, men er det ingen som veit ka eg skal eg gjere på level 3?? trnger hjelp sårt!!!!! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 hohoho Takker for programmet. Jeg fann ut av krypteringen som var på den, litt enkel da men men.. :smile: Level7 Here I come! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 å helvete.... 7'ern er i første øyekast ikke enkel.. gruble gruble.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Quote: On 2001-11-19 23:57, MeG^ skrev:level 9 level 9. kos deg med den du, men er det ingen som veit ka eg skal eg gjere på level 3??trnger hjelp sårt!!!!! tips.. sjekk sourcekoden til 3'ern.. den laster ned noe.. finn den fila og åpne den i notepad.. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 fant urlen til levl 4, men nå eg opner den kommer det bare: Did you really think it would be this easy ? Go back and try again ! ka i f..... kan noen fortellet meg ka som skjer. visst ikje kommer eg ikje tl å få sova i natt. Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 finner heller ikje noen fil som level 3 opner. e eg heilt grønn. leser så øynene detter ut. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 huff... 1,2,3,4 gikk lett som bare det, men det stoppa helt opp på 5'ern! Skjønner ikkeno! Lasta ned en slik decompiler men det kommer bare en masse uforståelige tegn... Ikke en eneste bokstav. Tips? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 *************************************** [sensurert svar] alle variablene som skriptet bruker i sourcekoden på siden er hentet fra akkurat den. har du aldri skrevet html og javascript for hand før? jaja, jeg vet.. skulle ikke poste det her men... kunne ikke noe for det [ Denne Melding var redigert av: Prelude på 2001-11-20 00:46 ] [ Denne Melding var redigert av: pgressum på 2001-11-20 06:17 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå