xico Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 sitter bare og venter på level9 skal komme online.... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Testen finner du her; http://www.try2hack.nl/level1.html linken funker ikkje Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Noen som har lyst til og sende meg en forklaring over PM eller no....? Har forresten kommi til 3 Forresten feil link hvis du lurte på det. Riktig er: http://www.try2hack.nl/ Velg start der Endret 2. januar 2004 av DarkScorpion Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Eg får ikkje til lev 1 /me Noob Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Overaskende at folk klarer level 1 (eventuelt 2), men ikke klarer å komme til level 5. Det er jo nøyaktig samme prinsipp fra level 1-5... Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 virker ikke level 4 eller? får opp en typisk "bildet kan ikke vises" rute med en liten rute med rødt kryss på oppe i venstre hjørne. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 har også nedskrevet svar/framgangsmåte til alle lvl's (1-8). Kan godt hjelpe noen men da må de ha prøvd seriøst, og kommet et stykke. Dessuten er jeg ikke 100% sikker på at det jeg har stemmer enda. Men har da klart det en gang, så må vel klare det på nytt også. uansett, har løsningen på hele try2hack, hjelper IKKE folk på lvl 1-3, de er for enkle uansett. ellers, hm, poster ingenting her, gir ikke ut hele løsningen (ødelegger jo alt da) og passer på at folk har prøvd før de får hjelp. icq: 162221806 Lenke til kommentar
jrz Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Level 4 må du ha java installert for å kjøre.. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 nice kanskje teste.. skreiv ned løsninga til alle levels nå.. noen som vil ha? Ja ,gidder du å sende til meg også??? PLZ Mange takk på forhånd!!!! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hva er svaret på lvl4? har stressa som bare f ... men får det ikke til... regner med at jeg må decompile .class file og så finne passord\brukernamn der, men ikke søren om jeg finner noe. den som skulle være så enkel ... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg skjønner ikke 2ern Hjelp noen? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Jeg skjønner ikke 2ern Hjelp noen? Sitter å sliter med den jeg å! Endret 2. januar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Level 4 må du ha java installert for å kjøre.. hehe, okay. syntes den litt vanskelig sånn som jeg fikk den opp:) Lenke til kommentar
wmdatafan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Får ikke til level 1 engang jeg *grine* Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kan noen avkrefte/bekrefte at Visual Studio .NET ikke kan dekompilere .exe filen på level 5? Lenke til kommentar
ratata Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 hva er svaret på lvl4? har stressa som bare f ... men får det ikke til... regner med at jeg må decompile .class file og så finne passord\brukernamn der, men ikke søren om jeg finner noe. den som skulle være så enkel ... hjelp? anyone? Lenke til kommentar
danandre Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 HackThisSite.Org er MYE bedre enn try2hack! På hackthissite kan du hacke over 20 levels! Du skal også finne passordet til over 10 programmer! Sjekk det ut! HackThisSite.Org Lenke til kommentar
Larkin Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 æ har klart hele testen jeg.. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 jeg har funnet passorde til level 2, men ikke brukernavne.. å hva slags flash greier er det snakk om? alt jeg ser er en blå runding jeg skla ha brukernavn i, en blå runding som passorde skal i å en liten blå runding som er ok knappen tror jeg Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Eh.. Hvordan gjør jeg dette her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå