jrz Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 level 6 var ganske spennende. Men.. var ganske opplagt at man må sniffe tcp "samtalen." Hadde vært litt kulere om du ikke fikk se det vinduet der "samtale" med serveren stod. Da hadde det bydd på mer problemer. Kryptering også. Gjorde det litt spennende igjen On to level 7 Lenke til kommentar
jrz Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 LOL! level 7 var morsom on to level 8 Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 skjønner ikke sånn. klarte ikke lev 1. hva er det man skal gjøre der? Lenke til kommentar
jrz Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har du koda eller skrevet litt html er 1 grei. åpne kildekoden, så ser du svaret i klartekst. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Level 2 var grei.. men skjønner ikke level 3! Noen hint noen? Lenke til kommentar
jrz Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 last ned / vis koden til den xhtml fila. der er det en blokk med kode som lokker øynene dine bort fra resten. uhm.. sier ikke mer.. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 jaja. ferdig med 8.. level 9 er visst ikke ferdig enda... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 joda, var jo det jeg sa.. de kjører beta testing av lvl9 i irc kanalen! Lenke til kommentar
jrz Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nice kanskje teste.. skreiv ned løsninga til alle levels nå.. noen som vil ha? Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 YES!!!!!!!! Fant den! Takker!!!! Er nå på lvl 5!! :grin: Føler meg som en drittunge i barnehagen! jeg skjønner ikke lev 1.... Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 nice kanskje teste.. skreiv ned løsninga til alle levels nå.. noen som vil ha? jepp takk Lenke til kommentar
jrz Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 hmm.. vet ikke om det kan ødelegge hele greia.. du kan få i PM.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) 404 ****** Endret 1. januar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
magnuslundstein Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Trykk Vis--->Kilde i explorer, og så leser du av passordet der. Heh, klarte dette på noen sekunder selv om jeg ikke har noe som helst peiling på hacking (alt jeg vet er det jeg har sett på film ). Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Trykk Vis--->Kilde i explorer, og så leser du av passordet der. Heh, klarte dette på noen sekunder selv om jeg ikke har noe som helst peiling på hacking (alt jeg vet er det jeg har sett på film ). Leste du den første posten?! Du ødelegger bare moroa når du kommer med svar. Den første delen var jo patetisk lett men uansett. Endret 1. januar 2004 av KompleX Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 skjønner ikke sånn. klarte ikke lev 1. hva er det man skal gjøre der? no offence, men den der er så lett at alle burde klare den... lot lille søsteren min prøve level 1 (hun går i 4. klasse), klarte den på 1min og 15sek.... Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skjønner ikke sånn. klarte ikke lev 1. hva er det man skal gjøre der? no offence, men den der er så lett at alle burde klare den... lot lille søsteren min prøve level 1 (hun går i 4. klasse), klarte den på 1min og 15sek.... tror jeg faktisk ikke noe på Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 skjønner ikke sånn. klarte ikke lev 1. hva er det man skal gjøre der? no offence, men den der er så lett at alle burde klare den... lot lille søsteren min prøve level 1 (hun går i 4. klasse), klarte den på 1min og 15sek.... tror jeg faktisk ikke noe på for jeg har så mye igjen for å lyge her... "kom her, så kan du få prøve et spill....først klikker du på vis kilde og så ser du etter noe som kan være passordet.." etter et minutt og 15sekunder peker hun forsiktig på svaret.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Er lei nå! Sitter fast på Lvl 2..... Hvis noen gidder å sende meg PM med svar på AKKURAT hva jeg må gjøre så... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 nice kanskje teste.. skreiv ned løsninga til alle levels nå.. noen som vil ha? Kan du være snill og sende meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå