DevN Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 nå pleier da folk å passordbeskytte websidene sine fordi de føler de haren grunn til å gjøre nettop dette. try2hack.nl er en side som tydelig er opplagt at en skal prøve seg litt på, mens din bekjent har passordbeskyttelse for å begrense tilgangen på visse deler av siden.... skal du 'ta' den siden tror jeg du nok står ganske alene fra denne tråden...... jeg regnet med det svaret. men nå må du ikke bli så sutrete. jeg skal da ikke TA noe som helst.. Må bare si en ting: LOL! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg regnet med det svaret. men nå må du ikke bli så sutrete. jeg skal da ikke TA noe som helst.. har aldri vært meningen å være sutrete... prøvde bare å gi et sakelig svar...... Lenke til kommentar
ways Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg regnet med det svaret. men nå må du ikke bli så sutrete. jeg skal da ikke TA noe som helst.. har aldri vært meningen å være sutrete... prøvde bare å gi et sakelig svar...... vel DER BOMMET DU KRAFTIG!! neida. vi får stoppe dette nå. litt morsomt å kverullere, men i lengden meningsløst.. Lenke til kommentar
Robocop Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Sliter sinnsykt med level 4. Har dekompilert class filen men finner ikke noe der..... rett før pc en fyker ut vinduet. Er det noen som kan gi meg et gint ? Er det noen som vet om steder jeg kan lære mer om hacking på norsk ? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hva med å prøve notepad? Så vidt jeg husker var notepad den eneste "hacke" toolen du trengte før level 5. Dekompilering av class fil? Tror du gjør det mer avansert enn nødvendig. Lenke til kommentar
Robocop Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Det ser jeg ikke bort ifra..... lol Finner ikke ut av det.. Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 En ting om Level 5, jeg hater Virtual Basic!!! Glad for at WinHex eksisterer Level 6 er jo en helt annen side av saken... God Jul Lenke til kommentar
Robocop Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Noen som vet hvor jeg kan laste ned visual basic ? hvist mulig Lenke til kommentar
AssMan2003 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Noen som vet hvor jeg kan laste ned visual basic ? hvist mulig du finner det på direct connect, kazaa, imesh Lenke til kommentar
danandre Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nå hakke jeg sjekka ALLE postene, men er det noen som har testa http://www.hackthissite.org/ da? :-) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Nå hakke jeg sjekka ALLE postene, men er det noen som har testa http://www.hackthissite.org/ da? :-) Nah, gidder ikke registrere meg. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) ah, nå har jeg sjekket cachen for level 3, og fan at passordet skulle ha "noe med alfabetet å gjøre". Imidlertid blir jeg bare kasta tilbake til disney når jeg paster det noen tips? ::EDIT:: skjønte det, dumme meg så var det level 4, skjønner meg ikke helt på den class fila, men får vel prøve meg litt til Endret 23. desember 2003 av sebdude Lenke til kommentar
Robocop Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 OK jeg gir opp..... På level 5 var det stop for meg.... Halve julen har dunstet vekk på grunn av denne exe filen. Er det noen som kan forklare meg fremgangsmåten for å løse denne ? Kansje jeg lærer noe... Jeg har aldrig jobbet med data på denne måten, men det var dritgøy...... så lenge det varte. Jeg har visual studio 6.0, xvi32 og winhex, men skjønner ikke lyden please.... [email protected] Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan er det mulig å klare level2??? Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan er det mulig å klare level2??? Let i denne trådem. Det står omtrent på hver side. Sjekke Temporary internet files Lenke til kommentar
Tim Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Hvordan er det mulig å klare level2??? Tror ikke dette er noe vits for deg... Lenke til kommentar
Sh4d3y Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Level 1 var lett, level 2 var vanskligere, og level 3 er vansklig Jeg sitter fast på lvl 3, sjønner ikke bæret av hva jeg skal gjøre........ Kan noen gi meg et lite tips? Lenke til kommentar
P3xy Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 skjønte ikke en ***** jeg.. er en virkelig noob da på "level 1" står det bare {ERROR 404: Object not found} Bare få meg i gang Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Kan noen gi meg en hint eller to om hvor jeg finner "inngangskoden" til lev 3 ? altås jeg har klart 2'ern ,men sitter litt fast ( altså jeg kommer ikke inn i 3'ern) Jeg har lest gjennom hele tråden ( mer eler mindre) ,men har ikke gried å finne noe vettugt. ( Ok ,så jeg er en über noob...... ) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 Sjekke Temporary internet files Men hvor er det på Win XP da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå