Ducky Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) klarer ikke level 1 noen tips Endret 1. desember 2003 av Ducky Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Ta en titt i kildekoden. Rediger -> vis kildekode (om du bruker internet explorer). edit: skrive leif Endret 1. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Jeg sitter litt fast på nr 7, selv om den ser ganske grei ut, endre browser ID osv. Jeg testa med getright, for så å endre ID der, men jeg har ikke brukt det så mye. Jeg så det stod at det var browser i den, men finnes det vanlig browser i den, ikke bare filbrowser som jeg kan bruke for å fake den på siden. Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 nr. 2 kommer ikke frem Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Sycrob: Jeg klarte nr 7 med Getright, så det skal gå i allefall. Du kan jo også bruke et php script eller noe slikt til å "fake" headerene. Lenke til kommentar
ojb Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) For de som ikke vil ha løsningstips scroll over dette... Er ikke så god på html... Hvorfor/hva gjør at browseren henter variabel verdiene fra den eksterne filen og ikke html filen? edit: prater om level 3 Endret 1. desember 2003 av ojb Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvordan svarte hacker jeg meg inn på eneren? Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvordan i huleste hacker jeg meg inn. Er det ikke noen som i det minste kan si meg hvor jeg kommer inn på eneren? Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg får bare opp en error når jeg prøver å gå inn på sida... Er det sånn d skal være eller? Lenke til kommentar
ways Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 siden dere er så godt oppvarmet; er det noen som vet hvordan man finner et passord brukt i .php? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 siden dere er så godt oppvarmet; er det noen som vet hvordan man finner et passord brukt i .php? ligger det i php-filen eller hvor er dette passordet? hva er url'en? Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det ikke noen som bare kan si hvordan man kommer inn på eneren? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nei, det er vel å bryte reglene for tråden. Hvis du ikke kommer forbi nummer 1, så er det bare å glemme det. Det blir jo bare verre og verre. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 For de som prøver på denne testen så kan jeg opplyse om at linken på side en er forandret. Den skal være http://www.try2hack.nl/levels/ Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 For de som prøver på denne testen så kan jeg opplyse om at linken på side en er forandret. Den skal være http://www.try2hack.nl/levels/ Takker! Derfor jeg ikke har klart nr1 Er nå på nr 2;) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Øhh, hva? http://www.try2hack.nl/ så trykker man "START" fra menyen, det er vel ikke så vanskelig? Lenke til kommentar
ways Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 siden dere er så godt oppvarmet; er det noen som vet hvordan man finner et passord brukt i .php? ligger det i php-filen eller hvor er dette passordet? hva er url'en? på denne siden (for eksempel) kan du finne linken 'admin' helt nederst http://home.no.net/helron/indexnor.html. vet ikke hvor passordet ligger. har ikke klart å finne det. hadde vært litt morsomt å kunne legge inn ting der (det er noen folk jeg kjenner). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 nå pleier da folk å passordbeskytte websidene sine fordi de føler de haren grunn til å gjøre nettop dette. try2hack.nl er en side som tydelig er opplagt at en skal prøve seg litt på, mens din bekjent har passordbeskyttelse for å begrense tilgangen på visse deler av siden.... skal du 'ta' den siden tror jeg du nok står ganske alene fra denne tråden...... Lenke til kommentar
ways Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 nå pleier da folk å passordbeskytte websidene sine fordi de føler de haren grunn til å gjøre nettop dette. try2hack.nl er en side som tydelig er opplagt at en skal prøve seg litt på, mens din bekjent har passordbeskyttelse for å begrense tilgangen på visse deler av siden.... skal du 'ta' den siden tror jeg du nok står ganske alene fra denne tråden...... jeg regnet med det svaret. men nå må du ikke bli så sutrete. jeg skal da ikke TA noe som helst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå