flagger Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 kan noen si bare ett lite tips for level 2 Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 lvl 2 ? jeg skjønner ikke no.. assa er i temp mappa men ligger ikke no info der lissom i level2.swf er det ikke akurat no info.. hva er det jeg må laste ned ? håper på svar Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fet denne posten hadde jeg ikke sett før nei... tror jeg skal teste det ja... whoho.. kanskje jeg er bedre en den 14*tissen som snakket på tv2 som "kunne" røpe statshemligheter Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hack en webside! En nederlandskside har lagt ut en hackertest. Den er i 9 ulike nivåer og det blir vanskeligere hele tiden. Det begynner lett med et enkelt javascript, men blir fort vanskeligere… Ta en kikk, det er helt lovlig og du finner fort ut om det ligger en skjult hacker i deg! Testen finner du her; http://www.try2hack.nl/level1.html ###################################### Ikke post: * linker til de ulike testene her * passordene * oppskrift på hvordan en løse hver test Tips som: kikk på kildekoden ->helt ok Men ikke tips a la: Kikk på kildekoden og lett etter xxxxxx. Etter den står passordet i klartekst... Wåkey, får ikke til level 1 :grine: Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 woooops, hele greia kom vist fram ja. sorry! Lenke til kommentar
nomercy13 Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 får ikke frem siden jeg Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 får ikke til level 1. eller skal level en komme opp som ERROR 404??? :\ Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 får ikke til level 1. eller skal level en komme opp som ERROR 404???:\ Jeg får også bare opp den siden.... e det nån som kan svare på om det er den som skal komme opp eller om de har nåkka feil på sia. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 får ikke til level 1. eller skal level en komme opp som ERROR 404???:\ Jeg får også bare opp den siden.... e det nån som kan svare på om det er den som skal komme opp eller om de har nåkka feil på sia. Det er en feil, her er den rette linken: http://www.try2hack.nl/levels/ Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 (endret) Klarte å komme fra 1 til 5. Er det normalt? Ved noen små enkle grep. Jeg hoppet over flere leveler.(oppgaver) Endret 11. november 2003 av UUnreal Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Uff... trenger seriøst hjelp på lvl3 der d står Please Enter the password for level 3, jeg har skjekka kilde-koden og fant 2 passord, men ingen av dem funker :grine: :grine: :grine: :grine: :grine: ... HJEEEELP!!?!?!???!!? Tips til level 2... last ned .SWF fila (flash-fil) som d er linket til i kilde koden og åpne den i notisblokk/notepad... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det er javascript. Sjekk cachen din. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 cachen min?? er det temporary internet files elr .no? i såfall finner jeg ik .no der... Lenke til kommentar
Nirox Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Vet jo at swf fila skal downed og leses. Prob er at jeg ikke får downa den ved å finne linken direkte til fila.. ? skriver linken med korrekt filnavn i browser, fila bare åpnes over hele skjermen. hvordan downe fila? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>On 2001-11-19 13:30, digi skrev: non andre som har kommet til level5 eller? </BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> Hrmf.. Har PasswdLevel4.java noe med firern å gjøre? deter nå du skal bruke øynene til å lese. Svaret ligger i java-filen.... Lenke til kommentar
Frozk Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ammagad, det er jo fette umuli!! :gretten: Klarer ****** mæ ikke level 1 engang!!! jeg spyr :gretten: :gretten: :grine: :grine: :grine: Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 wow, jeg klarte level 1. Jeg kan ikke noe om slikt. Regner ikke med å klare lvl 2 :-) Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Begynte på dette igjen nå.. har akkurat kommet meg til lvl 5. Men nå sitter jeg så klart fast. Lenke til kommentar
Grim.Reaper Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Får ikke opp Source på noen sider!!! hvordan fix jeg dette? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Level 1 kunne mora mi klart. Lettere kan det jo bare ikke bli. Men level 2? OMG. Men uansett, tror jeg gir meg i samme farten nå, ble så kvalm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå