Skavold Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hva tror folket om dette? Hva kunne ha blitt gjort bedre? Ser at det er noe uskarphet, spesielt på blomsten til venstre... Hestehover Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hei! Jeg syns bildet var ganske bra. Den diffuse bakgrunnen passer bra og løvet i forgrunnen er også fint og skarpt (de fleste plasser). Jeg syns ikke at et slikt bilde blir så bra hvis man plasserer objektet ut til kanten (altså ikke midtstiller). Syns midtstilling passer bra til makrofoto. Ikke at bildet ditt er dårlig, men jeg syns midtstilling passer bedre. Jeg har klippt litt og syns det ble litt bedre...hva syns du/dere? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Det fungerer, men i mine øyne blir bildet litt statisk/kjedelig sånn. Heldigvis er smaken forskjellig! Takk for kommentar forresten Lenke til kommentar
eitp Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 He-he. Jeg trodde det stod to hesteHODER, og så var det hestehover. Så feil kan en ta! Tor Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg for min del trodde det var eselhover, jammen fort gjort å ta feil! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Eitp: Det der bildet likte jeg! Er egentlig ikke så glad i hester, men det var et strålende bilde! Det undrende blikket og den diffuse hesten i bakgrunnen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Leste hestehover jeg, og tenkte på bena til hesten... Syns forresten bidlet var fint jeg, er ikke helt i form om dagen og slike bilder får meg til å bli litt bedre. Var best FØR crop, altså orginalen. Liker litt "ved siden av". Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det er spørs hva man vil med bildet. Jeg syns det ble best etter crop, for da blir på en måte hestehoven i sentrum (det er jo den som er viktigst). Jeg syns det er bra at folk har forskjellige meninger/smak elers vill dette forumet blitt veldig kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå