Mattlakk Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Skulle gjerne hatt en MORSOM sang hvis dere skjønner IKKE EN SANG DER DE SYNGER NOE MORSOMT.... men en sang med morsom melodi.. en Glasang gimmeh navn eller navn på album den er på Endret 7. mars 2005 av crawford Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Schnappi das kleine krokodil. Gla' sang av dimensjoner. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Kom til å tenke på Insane Clown Pussy, men det passet bare med overskriften... Edit: Prøv "Mørkredd" av Trond Viggo Torgersen. Fabelaktig låt... Endret 5. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Schnappi das kleine krokodil. Gla' sang av dimensjoner. så sant så sant! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) "Dschingis Khan - Moskau" er morsom (last ned musikkvideoen) Dschingis Khan er et sirkusdisko-band fra tyskland :!: Endret 5. mars 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Falco - Egoist The Shaggs - My Pal Foot Foot Devastatin' Dave - The Zip Zap Rap Caramell - Supergirl Og du må seriøst få med deg Avril Lavigne sin cover av System Of A Down - Chop Suey! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Devastatin' Dave - The Zip Zap Rap Oh, oh! Klassiker! :!: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Mye av Mr. Bungle er artig. F.eks "Carousel", "Egg" og "My Ass is On Fire". Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 System of a Down - Peephole Det første som slår meg er tivoli... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Bare så det er sagt med en gang: Ja. Kjenner vår kjære sticky meget godt, men siden trådstarter tydeligvis er ute etter samme type musikk; hva med Gredne-musikken fra Kjetil og Kjartan? Klassisk sirkus-/klovne-/tivolimusikk. Hvis noen forstår hva jeg mener: har noen en tittel, komponist eller annet på denne? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Takk for alle forslag, best ut: Das kleine krokkodill.. hehe:) Menneh jeg tenkte egentlig mest på sanger som folk på en måte Kjenner igjen! Hvis dere skjønner... Som f.eks den sangen som er i Bruce Allmighty da han løper med melken, den sangen kjenner ALLE til.. Og den sangen Team antonsen bruker da de etterligner filmavisen.. Champagne Galoup elns! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Blir litt i go'humør av "Tom Jones - It's not unusual", jeg da.. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, men er ikke sånt jeg er ute etter:P Er ute etter sanger som er lett gjennkjennelige! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 jaaaa!!! bra morcan! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Devastatin' Dave - The Zip Zap Rap Oh, oh! Klassiker! :!: Coveret fikk jo veldig mye oppmerksomhet her for en stund siden! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Blir helt vill av den Benny hill sangen, får så lyst til å hoppe i senga:P :D:D Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tom Waits - første kuttet på Black Rider. Kommer ikke på hva den heter sånn i farta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå