Gå til innhold

Dell Inspiron XPS Gen 2

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Vurderer og kjøpe nevnte pc, da jeg har kommet fram til at man ikke trenger en 20-kilos boks, når man kan få samme kraften i en bærbar. Lurte bare litt på om det finnes noen bedre alternativer til den prisen (ca 23000,- inkl frakt fra USA)?

Jeg er som sagt ute etter en desktop pc erstatter, så et meget godt grafikkkort er viktig. Samt, minst 1gb ram og minum 2,0ghz prossesor.

Mvh Stikk

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på ar du finner noe bedre, om bærbar er stikkordet. I hvert fall ikke for øyeblikket. Men om du venter litt, blir vel kanskje Go Ultra tilgjengelig i Europa også.

Det virker som om de fleste andre leverandører av skriverbordserstatninger satser på "mursteiner", med Pentium 4 og masse vifter, og batteritid deretter.

XPS'en er en drøm. Men har du sjekket service og garanti-problemer ved kjøp fra USA?

Geir :)

Lenke til kommentar

Har hatt en lynkjap telefon samtale med Dell, han sa at hvis jeg virkelig ville kunne jeg greie å få tak i den fra USA. Ang garanti osv sa han at Dell Norge fikset slikt, men eneste jeg kan tenke på er at det ikke er norsk tastatur... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...