BrukerSlettet Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Har et 3com trådløst aksesspunkt og en Netopia 3351 ruter fra NGT. Jeg har hatt problemer med spilling over internett, og må prøve ut om det er brannmuren i det trådløse aksesspunktet som har skylden. Er det trygt å fjerne brannmuren i aksesspunktet? Det er vel en brannmur i Netopiaen også, som stopper hackerene før de kommer til aksesspunktet ? Endret 5. mars 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Kjenner ikke Netopia 3351, mulig at den har brannmur, men er du sikker på at den er på (brannmuren). Uansett hvis det bare er for å teste så er ikke det noe som jeg hadde betenkt meg så mye over. Regner med at du kobler opp Netopia´n når du har testet ferdig. Sikkert mulig å konfigurere Netopia´n slik at du kan bruke begge brannmurene. Kent Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 burde gå fint å fjerne i aksesspunktet. jeg har også Netopia cayman 3351 og den er god nok. i mitt tilfelle blokker den alt for mye, og jeg sliter med å konfigurere den. Jeg har også hatt problemer med spilling over internett. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 "jollegutten" og "trygt" Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 "jollegutten" og "trygt" Hehe... Tidlig på morgenen vet du ... Jolleguten er bare hamring på tastaturet nesten.. Hvis du skjønner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå