Gå til innhold

Nec 3520A Må jeg velge sone på den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant det ut etterhvert ja, nå går det så det freser :) Så utrolig godt fornøyd med min NEC 3520A nå... Den er jo bare super. Har prøvd den både på USB og FireWire eksternt og om det fins en bedre brenner så er det ikke den kan som denne ikke takkler.

 

OK SKal slutte å reklamere nå :p

Lenke til kommentar
Fant det ut etterhvert ja, nå går det så det freser :) Så utrolig godt fornøyd med min NEC 3520A nå... Den er jo bare super. Har prøvd den både på USB og FireWire eksternt og om det fins en bedre brenner så er det ikke den kan som denne ikke takkler.

 

OK SKal slutte å reklamere nå :p

Bedre brenner?

 

Det må vel være LG GSA-5163D ;)

 

*Støtter DVD-RAM

*Brenner 16x P-CAV (brennetid ca 5min 20 sek for full plate)

*Støtter bitsetting

*Bedre brennekvalitet på en del plater

 

Så ND-3520A er ikke så perfekt :p

Lenke til kommentar
Fant det ut etterhvert ja, nå går det så det freser :) Så utrolig godt fornøyd med min NEC 3520A nå... Den er jo bare super. Har prøvd den både på USB og FireWire eksternt og om det fins en bedre brenner så er det ikke den kan som denne ikke takkler.

 

OK SKal slutte å reklamere nå :p

Bedre brenner?

 

Det må vel være LG GSA-5163D ;)

 

*Støtter DVD-RAM

*Brenner 16x P-CAV (brennetid ca 5min 20 sek for full plate)

*Støtter bitsetting

*Bedre brennekvalitet på en del plater

 

Så ND-3520A er ikke så perfekt :p

mener da å huske å ha lest en plass at nec brenneren kan gjøre akkurat det samme,

+ at nec har støtte for dual layer

Lenke til kommentar

LG er flotte greier det også ja, bruker ikke DVD-RAM da men... BitSetting går bra på NEC med en liten flash av firmware, men jeg skulle likt å vist om det kan flashes tilbake til orginal hvis det skulle dukke opp problemer.

 

Er det vanlig med Sonevalg på alle DVD spillere/Brenner e nå eller? Er vel et hav av småprogramer som lar deg kjøre sonefritt.

Lenke til kommentar

ElmotriX: Nei NEC'en kan ikke brene DVD-RAM og støtter heller ikke bitsetting uten bruk av uoffisiell firmware. NEC brenner heller ikke P-CAv så den er noe tregere enn LG'en.

 

Launch: Har du brukt uoffisiell firmware så har du brutt garantien - uansett om du flasher tilbake. Alle DVD-Brennere som selges nå er RPC2 ja.

 

Det finnes en hel del programmer for å komme rundt dette (dog ikke gratis).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...