Htccc Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg prøvde å kjøre pcen på tven her for ikke lenge siden. og det gikk helt fint, farger og allting, men da jeg skulle prøve igjen, ble det svart-hvit!? noen som vet hva jeg kan gjøre? har et GeForce FX 5200 hvis noen skulle lure på det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du må stille in til signalet til PAL Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Viss sansynlegheit for at det blir sendt som NTCS istadenfor PAL-signal frå maskina til TVen. Det vil iallefall gi svart/kvitt-bilde. Husker diverre ikkje heilt kvar den innstillinga var då det er ei stund sidan eg var borti det problemet. Lenke til kommentar
Htccc Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 hm, ok! er ikke helt sikker på hvordan man gjør det jeg heller, men skal se hva jeg får til. det som er så rart er at første gangen jeg prøvde så gikk det jo helt fint Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 innsatlerte driverne mine på nytt så funka det Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Akkurat samme problemet oppstår dersom du setter innstillingene til feil input. Min står default på S-Video, så hver gang jeg benytter Dual-oppsett må jeg skifte til composite-in. Kan være verdt en skjekk. Lenke til kommentar
Lilly_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Du har kanskje 2 scart porter på tv'n? test begge 2 hjalp for meg Lenke til kommentar
muffe Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Synes det er en post om svart/hvitt problematikken omtrent hver eneste dag. Nå bør folk snart lære seg å søke! Det må da være uttallige svar i arkivet. Dette er et så kjent problem at det kanskje også burde vært en sticky post om det øverst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå