BrukerSlettet Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Har et merkelig problem. Hver gang jeg brenner en cd eller dvd, får jeg altid meldingen om at "burn process failed". Jeg har prøvd veldig mange forskejellige cd/dvd-merker hvis det har noe å si. Bruker et program som jeg fikk beskjed om hadde kompalitetsproblemer (husker ikke helt det ordet ) med Windows. Kan det ha noe å si? Noen drivere jeg må installere? Endret 5. mars 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Tja kan du ikke forsøke med et annet brenneprogram? Litt vanskelig å hva som kan være feil, når virket det sist? Hva har du gjordt etter at det virket? Kent Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Det virket rundt november.. Fikk brent noen cd'er i juletider, men de funket ikke helt som de skulle. Kan ikke komme på noe jeg har gjort siden det dessverre. Skal prøve med et annet program. Noen som er å anbefale? ( skal brenne .iso og .cue filer) Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 kan anbefale easy cd creator eller Nero burning rom. det er geniale programmer Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Prøv å avslutt alle unødvendige program og sett ned brennehastigheten. Anbefaler Nero Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Var nero jeg brukte... Men kan prøve å reinstallere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå