jonas27389 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har lyst på en viftestyring der jeg kan stoppe viftene helt. Hvor selger de slike? Helst link... Lenke til kommentar
kimma Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 har du sett på www.micrplex.no ? vet at vantec nexus kan man skru av viftene helt Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Sunbeam Rheobus er genial. Jeg bruker denne nå og er storfornøyd. Den kan stoppe viftene helt og har i tillegg hele 20W på alle 4 utgangene! VELDIG sterke leds i fronten! Overklokking har testet den: HER Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 coolermaster aerogate III stopper også viftene helt...i motsetning til tidligere utgaver! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Sunbeam Rheobus er genial. Jeg bruker denne nå og er storfornøyd. Den kan stoppe viftene helt og har i tillegg hele 20W på alle 4 utgangene! VELDIG sterke leds i fronten! Overklokking har testet den: HER Jeg er også bruker av denne, må si meg veldig fornøyd jeg også! Topp viftestyring! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Japp. Rheobus er det beste man kan kjøpe. Siden den takler hele 20W på hver kanal kan man jo koble to eller flere vifter på hver kanal, noe som er kjekt med spes. kabinettviftene. Feks. ha viftene foran på en kanal og viftene bak på en annen. Kjører sånt oppsett selv og må si det er knall! Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 vantec nexsus som har blå ring runt knappene den kan IKKE slå viftene helt av. bruker den på servern. men derimot sunbeam sin den er en kraftkar suns jeg. den er billig ser veldig bra ut å takler hele 20W per kanal. dvs man kan nesten koble 4 vanlige vifter i serie \ parralell i hvær kanal. den har svært sterke leds (jeg syns det er litt for sterke) den er veldig lett å "stealthe" me ett annet deksel vis dere sjønner hva jeg mener, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå