FuglFøniks Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 David gikk ut forrige fredag. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Høh? Jeg så da på da han gikk ut? Var det i det hele tatt Idol sist fredag? *forvirret* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Høh? Jeg så da på da han gikk ut? Var det i det hele tatt Idol sist fredag? *forvirret* Ahh, det var påskeferie da, stemmer Ingen har gått ut etter David nei Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Høh? Jeg så da på da han gikk ut? Var det i det hele tatt Idol sist fredag? *forvirret* Ahh, det var påskeferie da, stemmer Ingen har gått ut etter David nei Ahh, så jeg gikk ikke glipp av noe allievell Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Okeey... Er det bare jeg som synest at hun ikke er pen.... Greit, hun er pen, men ikke superpen.. Har sett mange som er penere, både på idol og andre plasser... Synest dere overdriver litt her jeg... Hadde blitt j***** med tråder om vi skulle hatt en tråd for hver søt pie vi kommer over.... Er helt enig med deg. Skjønner ikke hva som er så spesielt med henne. Hun er helt ordinær. Ingen har lik smak! For noen er hun det peneste de har sett. Andre er uenige. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg fant nettopp ut at Tone er tremeningen til søskenbarnet mitt. Merkelig.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=1386 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Okeey... Er det bare jeg som synest at hun ikke er pen.... Greit, hun er pen, men ikke superpen.. Har sett mange som er penere, både på idol og andre plasser... Synest dere overdriver litt her jeg... Hadde blitt j***** med tråder om vi skulle hatt en tråd for hver søt pie vi kommer over.... Er helt enig med deg. Skjønner ikke hva som er så spesielt med henne. Hun er helt ordinær. Ingen har lik smak! For noen er hun det peneste de har sett. Andre er uenige. Klart det! Hvorfor ikke... Kom igjen, la hver forumbruker lage en tråd om den jenten han liker best! Jippi.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Noen bilder fra forrige runde, med tema "filmmusikk". Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg fikk ikke sett idol på fredag. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det uten å måtte registrere meg på tv2's web tv som koster spenn? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=1386 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ole-Magnus: pm Var litt artig da Tone kledde seg i Britney S.-klær før hun sang... Hehe Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg fant nettopp ut at Tone er tremeningen til søskenbarnet mitt. Merkelig.. Det er kjent sak at vestlandet er en big happy familiy Har du en far eller mor fra vestlandet er du i familie med 2 av 3 folk du møter vest for numedalen PS: Har en god kompis som også er i relativt nær familie med henne, men har aldri møtt henne, og ja, hans far er fra vestlandet Endret 4. april 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Ole-Magnus: pm Var litt artig da Tone kledde seg i Britney S.-klær før hun sang... Hehe kan du fikse dette for meg også ? jeg fikk heller ikke sett det Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Måten hun lekte med mikrofonen når man ventet på avstemmingen var nasty Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Måten hun lekte med mikrofonen når man ventet på avstemmingen var nasty Lenke til kommentar
chil Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Måten hun lekte med mikrofonen når man ventet på avstemmingen var nasty o o o! bilder? film?...ooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg