Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okeey... Er det bare jeg som synest at hun ikke er pen.... Greit, hun er pen, men ikke superpen.. Har sett mange som er penere, både på idol og andre plasser... Synest dere overdriver litt her jeg... Hadde blitt j***** med tråder om vi skulle hatt en tråd for hver søt pie vi kommer over....

Er helt enig med deg. Skjønner ikke hva som er så spesielt med henne. Hun er helt ordinær. :ermm:

Ingen har lik smak! :)

For noen er hun det peneste de har sett. Andre er uenige.

Lenke til kommentar
Okeey... Er det bare jeg som synest at hun ikke er pen.... Greit, hun er pen, men ikke superpen.. Har sett mange som er penere, både på idol og andre plasser... Synest dere overdriver litt her jeg... Hadde blitt j***** med tråder om vi skulle hatt en tråd for hver søt pie vi kommer over....

Er helt enig med deg. Skjønner ikke hva som er så spesielt med henne. Hun er helt ordinær. :ermm:

Ingen har lik smak! :)

For noen er hun det peneste de har sett. Andre er uenige.

Klart det! Hvorfor ikke... Kom igjen, la hver forumbruker lage en tråd om den jenten han liker best! Jippi....

Lenke til kommentar
Jeg fant nettopp ut at Tone er tremeningen til søskenbarnet mitt. Merkelig..

Det er kjent sak at vestlandet er en big happy familiy :p Har du en far eller mor fra vestlandet er du i familie med 2 av 3 folk du møter vest for numedalen :)

PS: Har en god kompis som også er i relativt nær familie med henne, men har aldri møtt henne, og ja, hans far er fra vestlandet :)

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...