Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okeey... Er det bare jeg som synest at hun ikke er pen.... Greit, hun er pen, men ikke superpen.. Har sett mange som er penere, både på idol og andre plasser... Synest dere overdriver litt her jeg... Hadde blitt j***** med tråder om vi skulle hatt en tråd for hver søt pie vi kommer over....

Lenke til kommentar
Okeey... Er det bare jeg som synest at hun ikke er pen.... Greit, hun er pen, men ikke superpen.. Har sett mange som er penere, både på idol og andre plasser... Synest dere overdriver litt her jeg... Hadde blitt j***** med tråder om vi skulle hatt en tråd for hver søt pie vi kommer over....

Er helt enig med deg. Skjønner ikke hva som er så spesielt med henne. Hun er helt ordinær. :ermm:

Lenke til kommentar
Nei hun synes sikkert det er bare moro og fascinerende når person nummer 300 som hun ikke kjenner fra før ringer 'bare for å prate litt' fordi hun har vært dum nok til å stille opp på TV...

Når du sier "dum nok til å stille opp på TV", så sier jo det litt om deg også.

Lenke til kommentar
kom med dem, intill den nye loved vetaes er dette ikke ulovelig, å den gjelder jo ikke før mai juni? eller ei eller anna gang til sommeren

Det er ulovlig i dag.

EDIT: Så fremt den ikke legges opp på en FTP server kun for Toneronkerne her inne som kanskje kan ansees som "nærmeste krets".

:D

Garantert noen som er i full gang med en ftp server. Stakkars folk :p

Lenke til kommentar
jeg så på ja...

litt off-topic: hva var det som skjedde med cindy?

Hun klagde på den kalde lufta, stoppet visst litt opp for henne. Og det tror jeg egentlig på, for hun har pleid å levere laangt bedre :yes:

Filmmusikk er temaet for fredag, og her er låtvalgene til "idolene"...

Erik Flaa synger «Against All Odds» (Phil Collins).

Alejandro Fuentes synger «Unchained Melody» (Rightous Brothers).

Cindy Hovde synger «What A Feeling» (Irene Cara).

Malin Pettersen synger «All By Myself» (Celine Dion).

Eva Weel Skram synger «Tomorrow Never Dies» (Sheryl Crow).

Christian Stenseng synger «When The Going Gets Tough» (Billy Ocean).

Jorun Stiansen synger «Angel» (Sarah McLachlan).

Mari Vestbø synger «We Are» (Ana Johnson).

Tone Damli Aaberge synger «Kiss Me» (Sixpence None The Richer).

Skal bli kult å høre Christian synge Billy Ocean :!:

Tenker Tone takler "Kiss Me" bra, passer godt for henne. Nok et godt låtvalg, spør du meg.

Endret av pain
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...