Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Rnb som sjanger på fredag... Skal bli spennende å se hvordan de/hun takler det :)

huff RnB, kunne de spart seg for!, Tenk om de hadde hatt en Metal Fredag :D

Word!

Det er to grunner til at jeg ser på Idol: Tone og Tone.
Word!

hell yea! :w00t:

stå framme og head bænge mens tone kaster griseblod på oss! woot

Og enda et WORD!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes Tone skuffa sangmessig, men hun dro det berømte "tungepåtenna-trikset" det var forsåvit alt jeg var ute etter.

Hehe :p

Imponerte ikke stort sangmessig idag nei, men kom seg igjennom greit.

Ville vært katastrofe om hun skulle ryke ut idag. *redd*

EDIT: Må såklart legge til at hun så fantastisk ut, idag også.

Endret av pain
Lenke til kommentar

Kommer til å få mange sure på meg nå, men Tone er bare...ææh...oppblåst, synes jeg. Liker henne ikke. Synger helt greit, men hun virker så..."se på meg, jeg vet hvor deilig jeg er"

Nei uff :no: Hun er ikke så verst å se på, men har et dårlig inntrykk av henne ellers.

Lenke til kommentar
..hun virker så..."se på meg, jeg vet hvor deilig jeg er"

Og vi ser på henne, og tenker: fy faen, hun er deilig.

At hun har selvtillit og føler seg pen når det er så mye oppmerksomhet rundt henne er jo ikke akkurat overaskende. Du kaller henne gjerne innbilsk, men sannheten er at når du går fra nobody til Norges mest ettertraktede kjendis på noen uker får man gjerne litt selvtillit.

edit: Jeg er ikke sur, bare så det er sagt med en gang; jeg skjønner faktisk hva du sier og er enig i at hun har forandret seg. Jeg prøver bare å komme med en forklaring på det, og vise at hun er bare et menneske som alle andre (og jeg tror helt ærlig at folk flest hadde oppført seg som hun gjør hvis de hadde fått like mye oppmerksomhet som hun har fått).

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
..hun virker så..."se på meg, jeg vet hvor deilig jeg er"

Og vi ser på henne, og tenker: fy faen, hun er deilig.

At hun har selvtillit og føler seg pen når det er så mye oppmerksomhet rundt henne er jo ikke akkurat overaskende. Du kaller henne gjerne innbilsk, men sannheten er at når du går fra nobody til Norges mest ettertraktede kjendis på noen uker får man gjerne litt selvtillit.

edit: Jeg er ikke sur, bare så det er sagt med en gang; jeg skjønner faktisk hva du sier og er enig i at hun har forandret seg. Jeg prøver bare å komme med en forklaring på det, og vise at hun er bare et menneske som alle andre (og jeg tror helt ærlig at folk flest hadde oppført seg som hun gjør hvis de hadde fått like mye oppmerksomhet som hun har fått).

Så enig, så enig.

Hun var uansett ikke den dårligste idag, så begynn å grin folkens :)

Lenke til kommentar
Er Tone Aaberge norges mest ettertraktede kjendis? Tror nok det gjelder kun for de som er 17>.

Jeg mener å ha lest noe om at hun var den som flest hadde søkt etter.

edit: And here ya go:

Tone Damli Aaberge toppar for andre veka på rad kjendislista som TV2 Nettavisen har utarbeidd. For to veker sidan låg Aaberge på tiande plass på denne lista. No ligg ho på topp foran fjorårets Idol-finalist Sandra Lyng Haugen, Aylar Lie, Victoria Silverstedt Paris Hilton og Britney Spears. Endå ein Idol-deltakar, Jorun Stiansen, finn ein på sjuande plass.
Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Ok, hvor mange av norges befolkning benytter seg av internett daglig. Så tar du det tallet så trekker du fra de som ikke bruker søkemotorer. Så fjerner du alle som bruker utenlandske søkemotorer allà Altavista og google.

Hvor stor andel av norges befolkning er det da som blir tatt med i beregningen i denne "kåringen"?

Lenke til kommentar
Ok, hvor mange av norges befolkning benytter seg av internett daglig. Så tar du det tallet så trekker du fra de som ikke bruker søkemotorer. Så fjerner du alle som bruker utenlandske søkemotorer allà Altavista og google.

Hvor stor andel av norges befolkning er det da som blir tatt med i beregningen i denne "kåringen"?

Ja da, sant nok.

Men er fortsatt ikke så dårlig; er det?

(Irritere seg no grenseløst over at Sandra er på den listen)

Lenke til kommentar

For å ta en Churchill: Det er ikke et bra system, men det er det beste vi har.

Med mindre du har en annen måte å bestemme hvem som er mest ettertraktet, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...