Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun er nok min gutter. :yes: Når hun får møte meg, så dropper hun nok han Børge. :p

Uansett, så går det ikke an å sammenligne Tone med Sandra. Sandra kan ikke synge i det hele tatt, Sandra har bare titsene. Hun går helt mongo, og jeg syns ikke at hu er sjarmerende i det hele tatt.

Tone derimot, sjarmerte meg i senk, hun må jo ha verdens nydeligste øyner.

Lenke til kommentar

@chil:

1. Hvilken relasjon har disse kildene til vedkommende..? Noen som har sett dem på TV som har spekulert litt på gutterommet ellerno..? Når du selv sier at de ikke er helt pålitelige, så kanskje de ikke er det..? (mitt poeng er at man kanskje bør være litt forsiktig i hva man uttaler seg om dersom man egentlig ikke har noe mer bak seg enn et TV-program)

2. Jamfør v2 av bildeposten din, så har du fått tilgang på et privat fotoalbum. Da lurer bare jeg på; Når ble bilder som hun selv har lagt ut på nett del av et privat fotoalbum..? Ja, det er hun selv som har lagt dem ut, og ja de har ligget der jævli lenge (og ja det finnes enda flere bilder).

3. Om du skal snakke og skrive stygt om Sogndal, så vær så jævli snill å finn ut åssen «Songdal» egentlig skrives. Det bringer troverdigheten din opp en del hakk.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Steike.. Denne Tone må være noe av det vakreste jeg har sett i idol. Ikke masse sminke eller noe, bare naturlig vakker. Noe annet enn den blonde bimbo jenta, som har irritert meg så sykt med "Sommerflørt".

Ps, Tone: Om du noen gang skulle finne denne tråden, vi er ikke syke. :p

Lenke til kommentar
Steike.. Denne Tone må være noe av det vakreste jeg har sett i idol. Ikke masse sminke eller noe, bare naturlig vakker. Noe annet enn den blonde bimbo jenta, som har irritert meg så sykt med "Sommerflørt".

Ps, Tone: Om du noen gang skulle finne denne tråden, vi er ikke syke. :p

sier en som kaller seg pasienten hihi.. litt syke er vi da..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...