janfredrik Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Ikke quote så sinnsykt da, det resulterer bare i enda en Tone-post stengt.. Lenke til kommentar
duda Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hun er nok min gutter. Når hun får møte meg, så dropper hun nok han Børge. Uansett, så går det ikke an å sammenligne Tone med Sandra. Sandra kan ikke synge i det hele tatt, Sandra har bare titsene. Hun går helt mongo, og jeg syns ikke at hu er sjarmerende i det hele tatt. Tone derimot, sjarmerte meg i senk, hun må jo ha verdens nydeligste øyner. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 dere er noen triste jævler... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hu har jo jævlig mange mannfolk og velge og vrake mellom nå da.......... Mannfolk..??? Fjortisser mener du - ingen MANNFOLK gidder det der vet du - det blir jo barnerøv.....ehhh barnerov det... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg håper jeg ikke ser negative ting om barnerov? Ingenting gale med det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 mer quotespam og advarsler VIL bli delt ut. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) bla bla bla slett Endret 9. mars 2005 av chil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) @chil: 1. Hvilken relasjon har disse kildene til vedkommende..? Noen som har sett dem på TV som har spekulert litt på gutterommet ellerno..? Når du selv sier at de ikke er helt pålitelige, så kanskje de ikke er det..? (mitt poeng er at man kanskje bør være litt forsiktig i hva man uttaler seg om dersom man egentlig ikke har noe mer bak seg enn et TV-program) 2. Jamfør v2 av bildeposten din, så har du fått tilgang på et privat fotoalbum. Da lurer bare jeg på; Når ble bilder som hun selv har lagt ut på nett del av et privat fotoalbum..? Ja, det er hun selv som har lagt dem ut, og ja de har ligget der jævli lenge (og ja det finnes enda flere bilder). 3. Om du skal snakke og skrive stygt om Sogndal, så vær så jævli snill å finn ut åssen «Songdal» egentlig skrives. Det bringer troverdigheten din opp en del hakk. Endret 9. mars 2005 av Marvil Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Syns det blir litt dumt å spekulere i sånne ting. Det får da være hennes privatsak. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hallo, sandra har bare tits.. Sandra var kanskje litt sjarmerende men ikke pen. Tone er pen... Sandra kan bare gå å legge seg. enig jeg og Tone = Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ho og christian har et forhold, bare vent å se.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Steike.. Denne Tone må være noe av det vakreste jeg har sett i idol. Ikke masse sminke eller noe, bare naturlig vakker. Noe annet enn den blonde bimbo jenta, som har irritert meg så sykt med "Sommerflørt". Ps, Tone: Om du noen gang skulle finne denne tråden, vi er ikke syke. Lenke til kommentar
chil Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Steike.. Denne Tone må være noe av det vakreste jeg har sett i idol. Ikke masse sminke eller noe, bare naturlig vakker. Noe annet enn den blonde bimbo jenta, som har irritert meg så sykt med "Sommerflørt". Ps, Tone: Om du noen gang skulle finne denne tråden, vi er ikke syke. sier en som kaller seg pasienten hihi.. litt syke er vi da.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vi må stemme på hu i dag!! Bruker opp hele det 150-kr's kortet mitt jeg. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hehe. Hu sang fint og så bra ut i kveld og ja gitt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vi må stemme på hu i dag!! Bruker opp hele det 150-kr's kortet mitt jeg. Høres bra ut. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kodeord 7 til 26400 for å stemme på Tone! 5 kr bare. Stem! Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hun sang og så bra ut i kveld også! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Viktig at 'a gikk videre... GO TONE DAMLI AABERGE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg