Gå til innhold

Tone D. Aaberge diskusjons-post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stemmesystemet burde byttes ut fra å stemme på den du vil skal bli, til å stemme på den du mener skal gå ut.

Da ville marginene blitt mye større, tror jeg da.

var det ikke slik før da ?

Nei, det har ikke vært sånn, og tror heller det aldri vil bli sånn for da vil vel ikke TV2 få inn like mange stemmer...

Lenke til kommentar
Stemmesystemet burde byttes ut fra å stemme på den du vil skal bli, til å stemme på den du mener skal gå ut.

Nei, det har ikke vært sånn, og tror heller det aldri vil bli sånn for da vil vel ikke TV2 få inn like mange stemmer...

Har vel stemt på idol et par ganger (og da på Kurt) og aldri stemt igjen. Jeg tror hvis jeg kunne slengt et par stemmer mot den femidotten Christian for å få han vekk hadde det vært penger vel anvendt. Noen som så han begynte å grine som en liten jente sist utstemning? Latterlig...

Tone gjorde en helt grei jobb i mine øyne, digg skjørt, pene bein :)

Lenke til kommentar

Har vel stemt på idol et par ganger (og da på Kurt) og aldri stemt igjen. Jeg tror hvis jeg kunne slengt et par stemmer mot den femidotten Christian for å få han vekk hadde det vært penger vel anvendt. Noen som så han begynte å grine som en liten jente sist utstemning? Latterlig...

Tone gjorde en helt grei jobb i mine øyne, digg skjørt, pene bein :)

Synes du tabber deg ut når du ikke greier å vise forståelse for at det finnes gutter som kan vise følelser. Er det noen som er latterlig her så er det jammen deg.

Må bare si, til alle dem som ikke skjønner all grininga og det der; Vi har absolutt INGEN anelse om hvilket press idoldeltakerne går gjennom. Hele greia er så voldsom at hvem som helst kan ta til tårene etterhvert.

Og hvor du har "femidotten Christian" fra, skjønner jeg heller ikke. Så drit i å slenge sånne kommentarer. Du driter deg ut.

Lenke til kommentar
Men christian er litt bøg ass. Sånn er det bare, ikke noe negativt med det, eller å vise følelser.

Helt enig. Christian tror han er kjekk og tror han har draget på Tone. Har lagt merke til at på alle bildene med Tone i Se&Hør og sånt, så er christian med på alle omtrent. Vet ikke om det har endra seg nå, men det var sånn for en stund siden.

Lenke til kommentar

Ehm... De bildene er jo satt opp slik, det er ikke han som har klenget seg med på de :|. Og det må da for faen meg være lov til å vise følelser selv om man er gutt? Mange latterlige poster her nå. Sier meg enig med han som sier at man skulle ha stemt på den man mener er dårligst. Jeg heier ikke på Christian, han er utvilsomt den dårligste i gjengen nå. Men å angripe han for at han "leker deilig" og er "bøg", blir for dumt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...