Grundig Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Tone var faktisk ganske flink i dag, ja. Synes virkelig hun fikk vist hva hun kan Endret 15. april 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Legger ut et klipp fra Rikets Røst igår, da Tone, Christian & Jorun var der. Ikke hele, da home.no ikke har plass til allverdens. Kvaliteten er heller ikke den beste, men dette er tatt fra web-TV, så det er ikke så rart. Tone, Christian & Jorun i Rikets Røst.avi Og dæven steike, så fin som Tone var der tror jeg knapt jeg har sett henne! (Og det sier litt). Fikk jo frisørtime av VG, kanskje det gjorde utslaget Hvordan har du fått tatt opp det? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hehe pain, skal jeg forwarde PM'en til Nicklas? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hehe pain, skal jeg forwarde PM'en til Nicklas? Gjør det du . Skal gi dere en guide senere, orker ikke nå... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Haha...herregud...Cindy ryker ut FØR Christian...så tragikomisk. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg synes alikevel at Cindy ikke hadde brainsa til å bli en superstjerne. Det forundrer meg fremdeles at hun ikke er blond. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg vil bare få lov å si her at Tone _mishandlet_ "Jolene" på det groveste. Makan til grim tolkning har jeg aldri hørt. Selv White Stripes sin var bedre... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Værsågod!! Må si jeg ikke er enig! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ditto, synes Tone sang den veldig bra; spesielt mtp. at hun ikke har sunget no særlig country før... Men det at Cindy røk ut idag, FØR Christian, er som sagt tragikomisk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Dommerne "tullet" når de kommenterte Cindy, tror det er grunnen til at hun gikk ut. Min mening. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Vil tro det er av samme grunn som mange ifjor og året før der ble stemt urettferdig ut for: At folk stemmer på sin #2, siden de føler seg så sikre på at mange stemmer på, i dette tilfellet Cindy, uansett. Min teori Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Overrasker meg ikkje. Når dei filmer publikum ser du i 90% av tilfella 8-12 åringar, som garantert representerer gjennomsnittet. Ein fløtepus som ikkje kan synge blir lett stemt vidare. Men Tone var soet as usual Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvis disse småungene kan slutte å stemme på "kjekke" gutter som ikke kan synge, og at folk stemmer på sin #1 og ikke #2, for de tror #1 er trygg, så blir det kanskje bedre.. Men, det er jo for sent nå.... Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg fatter ikke at en person med en så fin og sjelden stemme ble stemt ut!! Bare unger som har fått mobil når de ble født omtrent som stemmer jo! Jaja... ser for meg Tone og Christian i finalen. Bare fordi det er de peneste for ungene. Burde være aldersgrense for å stemme. Fy faen for en syk verden vi lever i! Og værre skal det bli når de ungene der blir oppdratt etter å se bra ut og kun tenke på det! Så gjør jo ikke dritt kanalen MTV dette noe bedre da som påvirker de såpass mye med mote og alt. Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Uansett hva som skjer; Tone kommer til å vinne hele greia! p.g.a både skjønnhet og stemmeprakt Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Jeg tror desverre at Ali kommer til å vinne hele dritten Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Det tror ikke jeg. Av en eller annen grunn.. Tone og Ali kommer muligens til og dele på en 2 og 3 plass tror jeg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Får håpe på det beste Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Stemmesystemet burde byttes ut fra å stemme på den du vil skal bli, til å stemme på den du mener skal gå ut. Da ville marginene blitt mye større, tror jeg da. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Stemmesystemet burde byttes ut fra å stemme på den du vil skal bli, til å stemme på den du mener skal gå ut. Da ville marginene blitt mye større, tror jeg da. Ja, ingen dum idé det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg