morra Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) svalbard, hvor i alle dager har du fått tak i de bildene der? Kjenner du henne? Hun er medlem av Blink på dagbladet.no (kallenavn: 3opp) Endret 5. mars 2005 av morra Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 svalbard, hvor i alle dager har du fått tak i de bildene der? Kjenner du henne? Nei, men kjenner bestevennen hennes Tora, (som og er medlem av Blink) Og bildene fant jeg på Blink. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 For å få slukket kåtheten deres: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Jeg som trodde hun var min! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Hu har jo jævlig mange mannfolk og velge og vrake mellom nå da, så skjønner godt at han liksom passer så bra på hu i denne tida.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Så programmet der hu kom videre til Oslo. Av en eller grunn så minnet det meg veldig om Sandra. Søt og rosakledd jente, med middelmodig stemme. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Skal si deg at tone sang strøkent norah jones eller hvem det var sin sang hun sang (jalla setning) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Hu kan jo ikke sammenlinkes med Sanda.. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Til sammeligning, så synes jeg at Tone ser litt bedre ut enn Sandra. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hallo, sandra har bare tits.. Sandra var kanskje litt sjarmerende men ikke pen. Tone er pen... Sandra kan bare gå å legge seg. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hallo, sandra har bare tits.. Sandra var kanskje litt sjarmerende men ikke pen. Tone er pen... Sandra kan bare gå å legge seg. Enig Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hallo, sandra har bare tits.. Sandra var kanskje litt sjarmerende men ikke pen. Tone er pen... Sandra kan bare gå å legge seg. Enig Enig Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hu har jo jævlig mange mannfolk og velge og vrake mellom nå da, så skjønner godt at han liksom passer så bra på hu i denne tida.. han = en songdal spiller, right?! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hallo, sandra har bare tits.. Sandra var kanskje litt sjarmerende men ikke pen. Tone er pen... Sandra kan bare gå å legge seg. Enig Enig Enig^ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hallo, sandra har bare tits.. Sandra var kanskje litt sjarmerende men ikke pen. Tone er pen... Sandra kan bare gå å legge seg. Enig Enig Enig^ super enig Lenke til kommentar
piit Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Voldsomt til quoting da! Men ja, Tone er jo i en helt annen klasse enn Sandra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg